Sandy's statistieken

woensdag 3 maart 2004

Zo, het is woensdag en morgen is het zover. Dan begint voor mij de screening. Vandaag heb ik niet zoveel gedaan, ik ben wel bij mijn fysio geweest en we hebben het boekje over longtransplantatie opgehaald bij de kopieerderij. Daarna gingen we maar weer naar huis.

Gisteravond zei arjan dat hij een vriendje had in de tuin en dat het best wel zielig was want het was al aan het vriezen. We hebben nl een aanloop kat. Het is een jong beestje maar helaas kunnen we hem niet houden want macy vindt hem maar niks, anders hadden we het wel gedaan. We hebben al wat oproepjes gemaakt die we gaan ophangen.

Vanmorgen om half 7 was ik wakker en keek uit het raam de tuin in en het poesje zat er nog steeds. Ik heb hem toch maar wat brokjes gegeven en hij had heel erg honger. Arjan heeft deze foto van hem gemaakt.



We twijfelen nog wel om hem binnen te laten, maar dat wordt vast vechten met macy. We hebben niet de ruimte om hem op te vangen. Morgen moet ik naar het ziekenhuis en dan zit arjan met twee beesten die ook nog ruzie maken en het heeft eigenlijk allemaal nadelen twee katten. We doen het toch maar niet.....dat zeg ik nu...

We hebben vanmiddag digitale tv gekregen, we kunnen nu heel wat zenders bekijken en we kunnen zelfs beneden e mailen via webmail. Dan hoef ik niet eens meer helemaal naar boven te gaan. Maar het is niet echt nodig natuurlijk. Ik heb nu dus beneden ook een toetsenbord. Daar kan ik overigens ook het menu voor digi tv mee bedienen.

Het leek me wel wat voor als ik niet kon slapen maar nu gaat het eigenlijk prima, tenminste ik heb sinds zaterdagnacht niet meer beneden zitten spoken. Lekker in mijn bedje geslapen.

Vanmiddag kreeg ik een brief van monique, waar bij ik op de kamer lag in het ziekenhuis. Ze was toen voor de screening. Ze schreef dat ze vandaag haar pieper in groningen kon gaan halen. Ik bel haar vanavond even op want ze wilde weten wanneer ik evt. voor screening ga.

Straks ga ik even douchen want morgen moeten we vroeg weg en dan red ik dat allemaal niet meer.
de groetjes en ik hou jullie op de hoogte, zoals altijd....haha.

Geen opmerkingen: