Sandy's statistieken

zondag 7 maart 2004

Het weekend verlof gaat straks zijn einde naderen en moet ik weer terug naar het ziekenhuis.
Vrijdag na het eten ging arjan de papiercontainer buiten aan de weg zetten en toen ging onze aanloper met hem mee naar voren en toen zag ze een bekende kat en is daarmee weggegaan. We hebben haar niet meer gezien. Ze heeft waarschijnlijk haar eigen huisje weer gevonden...jammer, maar ook wel weer gelukkig, want dan zitten wij niet met twee katten. We hebben haar het hele weekend niet meer in onze tuin gezien en de vogels zijn weer terug, die dompelen weer in de vijver en zitten weer te eten in het vogelhuisje.

Zaterdagmiddag kwamen arjan zijn ouders met de duitsers en marischa op visite. arjan ging met hun naar de orchideeen hoeve in luttelgeest. Ik ben thuis gebleven want het is daar warm en vochtig en koud en vochtig in die kassen, kortom geen temperatuur voor mij...

op de foto sta ik met michaela en alexandra.

Vannacht heb ik goed geslapen, ben niet wakker geweest en vanochtend was ik om half 8 klaar wakker. Ik ben uit bed gestapt en heb geinhaleerd en een eitje gebakken, daarna zou ik tv kijken maar ben even in slaap gevallen, toen moest ik toch maar even douchen en de witte was is nu aan het draaien. Ondertussen heb ik mijn koffertje van zolder gehaald en ingepakt en nu moet ik beneden alle medicatie tot en met donderdag nog inpakken, dus dat wordt weer een zwaar koffertje....haha.
Arjan zit nu formule 1 te kijken en ik was even aan het bellen met marinka, die onverwacht alderina op visite kreeg. Morgen is kyra jarig, vandaar.
Ik ga nu naar beneden en ga eventjes iets eten en de rest van de spullen bij elkaar zoeken. Daarna gaan we eten koken en dan richting groningen.

Geen opmerkingen: