Sandy's statistieken

vrijdag 12 maart 2004

Zo, ik ben weer thuis. De hele week is wel snel gegaan. De onderzoeken waren allemaal te doen. Ik vond het reuze meevallen en blij dat ik ze zonder uitstel heb kunnen doen. Nu ben ik weer lekker thuis en voel me goed. Ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje met een kat aan mijn zijde, die geen meter uitwijkt als je 's nachts naar het toilet moet. Ze blijft gewoon liggen en jij moet maar zien hoe je het bed uit komt en weer in..haha.

maandag begon vroeg, ik had het nierfunctie onderzoek, je krijgt een infuus en daar gaat een of ander goedje door die je moet uirplassen en als je nieren niet goed werken zal dat waarschijnlijk niet voldoende zijn. Je moest uitplassen op een po en elk uur werd er bloed afgenomen.

Hier zat ik aan de nierpomp en moest ik net hoesten....

"s middags zou ik eerst naar de kno arts moeten maar dat is opgeschoven naar dinsdag omdat ik zelf had gevraagd of ik de hoortest van april ok alvast kon doen dan hoef ik niet speciaal terug te komen en dat kon. Dinsdag had ik een vol programma, eerst fysio dan kno en 's middags botscan en de ventilatie-perfusiscan, je krijgt dan een radioactief goedje ingespoten en dan worden er foto's gemaakt van je longen, daarna moet je door een kapje een soort van radioactief gas inademen en dan maken ze dezelfde foto's nog een keertje. Ze hield het kapje op mijn gezicht en ik vond het wel benauwd maar het is goed gegaan.
Met het bezoekuur kwam Gerharde en ik kreeg toen een infuus althans dat was de bedoeling want de volgende ochtend moest ik voor de ct scan, en daar moest contrastvloeistof door heen. Drama want ze kreeg het er niet in....dus helaas wel blauwe plekken en pijn maar geen infuus...
Toen hebben we bij het restaurantje een warme choco met slagroom gedronken.
Vordat ik ging slapen kwam een meisje van de prikdienst en die moest mij toch een infuus geven en wonder boven wonder lukte het haar wel in een keer....

woensdag ochtend was de ct scan om 9.15 uur en het duurde maar 1 minuut...'s middags moest ik naar defysio terug voor nog meer inspanningstesten enz.

donderdagochtend was de tandarts aan de beurt en dat was prima, ik hoef niks aan mijn gebit te laten doen. Wel adviseerde hij om 4 keer per jaar naar de mondhygieniste te gaan om tandsteen te verwijderen.

daarna was het gesprek met de verpleegkundig consulent en s'middags als laatste met maatschappelijk werk en toen kon ik naar huis.

Deze week was snel voorbij en nu even wachten op de uitslag en dan wachten op een oproep...

Vanochtend gebeurde dit...
Vanddag heb ik es heel hard moeten lachen toen ik bij de welkoop was.
We hadden kattenbakvulling en kattenvoer in de winkelwagen liggen en mijn ambulox zuurstoftankje stond er ook in. De kassiere had zo'n scanner voor streepjescodes in haar hand en pakte opeens mijn tankje beet en bekeek het aan alle kanten, wij keken elkaar aan en dachten EHHH???
Ik kan de barcode niet vinden zei ze....Arjan zei tegen haar, ik denk niet dat jullie die dingen verkopen....
toen had ze het pas in de gaten...ze kreeg een vrij rood hoofd...en wij moesten echt hard lachen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben dringend behoefte aan nierdonoren voor een bedrag van € 450.000,00, WhatsApp 917418483326
Help Line: 917418483326
Bel: +91 9036106919
kokilabendhirubhaihospital@gmail.com

Anoniem zei

We are urgently in need of kidney donors for the sum of $450,000,00, WhatsApp 917418483326
Help Line: 917418483326
Call: +91 9036106919
kokilabendhirubhaihospital@gmail.com