Sandy's statistieken

zaterdag 7 augustus 2004

Eergisteren kreeg ik een mailtje van Sandra, zij was ongeveer 20 jaar geleden mijn nicht. Haar moeder was getrouwd met mijn oom maar toen zijn ze gescheiden en toen heb ik Sandra nooit meer gezien. Sandra had mijn website gevonden en mailde mij. Ik vond het erg leuk en mailde haar gelijk terug. Gisteren mailde ze mij, dat ze dit weekend bij haar moeder in Drachten was. En zodoende stond ze vanmiddag met haar man en kinderen bij mij voor de deur.
Ik vond het heel erg leuk om haar weer te zien. Hier een paar foto's van hun. Sandra en lambert en Jordan en norah.



Ons badje kwam overigens wel erg uit, nu konden de kinderen er eventjes in, maar ze hadden er niet echt op gerekend dus mocht jordan wel even in zijn onderbroek in het water.
Als wij weer eens naar Santpoort gaan, dan zullen we hun ook es opzoeken. Zij wonen in Aalsmeer.

Grappig wat internet allemaal niet kan doen. Wat een uitvinding.

Geen opmerkingen: