Sandy's statistieken

maandag 23 augustus 2004

Ik kreeg vanmorgen goed nieuws te horen! Mijn taxivergoeding is er door. Fijn he, nu kan ik in ieder geval naar het ziekenhuis voor controle als arjan mij niet kan brengen. De friesland heeft toch nog wel beetje gevoel voor de chronisch zieke mens.

We hebben een leuke week gehad, vrijdag zijn we naar tilburg geweest en zaterdag ging arjan met papa naar cursus voor distri-web. Mama en ik zijn de stad in gegaan en hebben een kadootje voor arjan gekocht. Zondag houdt arjan zijn verjaardag want maandag is het echt zover.

Zondag zijn we naar santpoort geweest want we werden uitgenodigd door nella en vivian. We hebben gebarbequed. Tussen de buien door. Het regende een beetje en tegen de tijd dat we gingen eten werd het mooi weer.

Hopelijk wordt het zondag ook wel mooi want we wilden eigenlijk ook barbequen. Alleen pyt paulusma zegt dat het niet zo'n mooi weer wordt eerder regen en onweer...
Moeten we maar sate pan maken ipv sate aan stokjes. We zien wel....

Geen opmerkingen: