Sandy's statistieken

zaterdag 14 augustus 2004

Hier weer een kleine update van de afgelopen week. We hebben lekker vaak in het badje gezeten en waren stomverbaasd toen het dinsdag middag bewolkt werd en daarna ging regenen. Een hele verandering, binnen zitten en gewoon stikken van de hitte. We hadden de ventilator maar bij de computers gezet en 's nachts voor het bed. Konden we toch nog een beetje slapen.
Woensdag moest ik 's middags naar de golfbaan en toen ik 's ochtends naar buiten keek was het erg bewolkt, hoopte dat het niet ging regenen en onweren want dat is niet echt leuk golfweer. Getooid met een windjack, en regenjack ging ik naar het heidemeer en ik zat er net toen de zon doorbrak....dus werd het ook weer lekker warm. Jan was niet gekomen en An en ik konden samen met onze leraar hole 1 spelen. We hadden de handycar mee en voor ons beiden gold: We hebben onze slag dag niet.....het ging voor geen meter. Kan gebeuren nietwaar...
We hebben na afloop heel even wat gedronken en zijn daarna huiswaarts gegaan.

Donderdag kreeg ik een mailtje dat Peggy, een meisje dat ook cf heeft en die we bij de oef dag hebben gezien, een longtransplantatie heeft gekregen. Ik hoop dat ze gauw van de operatie hersteld en dat ze van haar nieuwe longen kan gaan genieten.

Toen ik het mailtje las, besefte ik dat het ons ook kan overkomen. Ik denk zelf dat het dit jaar er nog niet van zal komen maar je weet het natuurlijk nooit. Ik zou wel schrikken maar ook wel blij zijn.

Vanavond hebben we de opening van de olympische spelen gekeken. Ik vond het erg mooi en zeer goed verzorgd. Het is nu dus bijna 1.00 uur, een latertje...zal ik maar zeggen. Vanochtend stond ik pas om 9.45 uur naast mijn bed. Het wordt steeds later...

Nu, dit was het voor vandaag...ben wel aan slaap toe geloof ik....

Geen opmerkingen: