Sandy's statistieken

dinsdag 31 augustus 2004

Zo daar ben ik weer eens!!! We hebben een gezellig druk weekend gehad. Vrijdags moesten we eerst boodschappen doen voor het feestje van arjan. Eigenlijk zijn de winkelwagentjes dan te klein...of wij kopen te veel. Zaterdag moest arjan nog taarten halen en dus heb ik hem er vroeg op uitgestuurd. Want ja, anders zijn die weer op. Zaterdag middag kwamen mijn ouders en na het eten hebben mama en ik de sate stokjes geregen. Wat een werk is dat, maar ja, wel lekker....

Zondag waren marischa en marinus er als eerste. Ze moesten overigens ook als eerste weer weg. Want ze hadden nog een feestje. Papa en arjan hadden de party tent opgezet want het weer zou nog wel eens slecht kunnen worden. Het begon uiteindelijk toch te regenen maar over het algemeen bleef het droog. Klik op de foto, dan kun je die beter zien.



Om een uur of 4 hebben we de barbeque aangestoken en konden we lekker gaan eten. We hadden een pan nasi (later nog eentje want de eerste was zo op) stokbroodjes verschillende soorten salades, groetes enz. enzo. gekocht en alles is opgegaan. Nu hoeven we deze week niet alles op te eten.

Maandag was weer vroeg dag. De vakantie was voorbij, want Petra stond om 9 uur weer klaar om ons huis weer een flink onder handen te nemen. Ze had ook weer drie weken vrij gehad. Om half 12 kwam Pietie ook en toen moest ik weer beginnen met hometrainen. Het ging eigenlijk best wel goed.

Vanochtend moest ik weer naar de fysio toe en ik moest nog naar het museum om me aan te melden bij het schilderen omdat we een nieuwe leraar krijgen. En ik moest nog iets doen maar dat mag ik nog niet vertellen, dat zal ik na vrijdag doen.
Verder moest ik nog lijsten van het sporten wegbrengen en daarna waren we klaar. Toen heb ik op de bank gezeten, eerder gelegen en tv gekeken, we moeten wel afkicken van de olympische spelen...er is nu niks meer op 's middags...iehhhh. Ja herhalingen.

Morgen ga ik weer naar golfles en donderdag weer zwemmen in wolvega en 's middags naar het AZG voor controle bij de longtransplantatie artsen. En als we vroeg klaar zijn gaan we misschien nog even naar lydia, maar dat moeten we nog eventjes bekijken.

Verder is er heel veel regen gevallen vandaag. Ik hoop dat het morgen beter weer is voor het golfen, nou ja, de voorspellingen zijn wel redelijk...

De groetjes maar weer....

Geen opmerkingen: