Sandy's statistieken

donderdag 5 augustus 2004

Gisteren hadden we het idee om een opblaasbaar kinderbadje te kopen. We hebben dat vanochtend toch maar gedaan. We hebben voor €2,99 een badje gekocht bij de action. Nou, we hebben wel voor €10,00 pret gehad. Helaas was het badje al gelijk lek maar met een beetje ducktape konden we het voorlopig redden. Alleen ducktape weekt op den duur toch los en dus moeten we straks maar even aan de reparatie. Ik heb al de bisonkit van zolder gehaald en nu nog een stukje plastic en dan kan het reparatie team aan de gang.

Hier zit arjan in het badje en probeert macy zover te krijgen om ook een duik te nemen. Ze vond het niet echt leuk en bleef ook ver uit de buurt van het badje.

Hier zo zitten we samen in het "grote" zwembad. Gezellig he, het was heerlijk, lekker afkoelen.

Arjan had het idee om met de tuinslang een douche te maken en doordat het water in de tuinslang aardig warm was geworden, was het een heerlijke douche.

Macy lust wel een beetje water met een vleugje roomijs. Ze had wel dorst.



Ondertussen kwamen we erachter dat de stroom was uitgevallen en dat ik al een tijdje zonder zuurstof zat. Ik had natuurlijk wel het brilletje in... Maar even aan het ambulox vaatje totdat de stroom er weer op staat. We hebben nog wel even aan de buurvrouw gevraagd of zij ook geen stroom had, en het bleek dat deze hele wijk zonder zat. Na anderhalf uur ging alles weer aan, zelfs de pompen in de vijver waren uit. (daar zag ik het aan dat er geen stroom meer was)

Morgen komt onze hulp weer. We zullen de wekker maar zetten want ik weet wel zeker dat we niet voor 9 uur wakker zijn, ik word tegenwoordig pas rond die tijd wakker. Nu gaan we ook wel heel laat naar bed. Het was vannacht zo warm, we hadden de fan al op 2 gezet. Normaal krijg ik het dan na een tijdje koud maar deze keer dus niet.

Hopelijk wordt het vanavond niet zo heel erg warm.

Geen opmerkingen: