Sandy's statistieken

vrijdag 5 augustus 2005

Niet fit

Vandaag voel ik mij niet fit. Gisteren eigenlijk ook al niet zo. Ik begin opeens ook weer meer te hoesten en ik werd er zelfs vannacht wakker van. Vannochtend ben ik natuurlijk eerst gaan inhaleren en eten. Daarna eventjes tv gekeken maar ook weer bijna in slaap gevallen. (dat is al een slecht teken, ben je net uit bed...)
Toch maar de computer aangezet en toen stond Hoekloos al lekker vroeg voor de deur. Ik ga zo even lunchen en dan een ibuprofen nemen en dan even naar bed. Hopelijk voel ik me straks weer beter. Gisteren had ik mijn medicatie die ik woensdag bestelde, gekregen, behalve de colistine, inhalatie antibiotica. Zal die wel vandaag komen en anders maandag.

Morgen hebben we een dagje uit gepland, met Arjans ouders, zijn zus Marischa en Marinus en Willem, collega van Marinus en hun vrienden uit Duitsland. Ze gaan eerst naar het monument op de afsluitdijk en komen dan hier. Dan gaan we naar de Orchideeën hoeve in luttelgeest en daarna gaan we naar Giethoorn. We hebben twee fluisterbootjes besproken bij restaurant het zwaantje, maar als het slecht weer zou zijn (en dat is het) dan is het alternatief een overdekt bootje. Daarna gaan we daar lavasteengrillen.
Nou, als het morgen zulk weer is en ik voel me niet fit, ga ik niet mee varen. Dan word ik wel echt ziek en dat wil ik niet. Volgende week gaan we naar Tilburg en nar de efteling. Nou, dat wil ik wel heel graag. En dan schijnt het wel mooi weer te zijn. Hoop het echt.

Geen opmerkingen: