Sandy's statistieken

zaterdag 20 augustus 2005

Zuurstof gebrek??

Vanochtend heeft arjan eerst broodjes gehaald en na het ontbijt ben ik mijn engelse site gaan vertalen, best een klus hoor...Maar goed. Vanmiddag zijn we even naar het centrum geweest. We moesten nog wat kleine boodschapjes halen en we wilden kijken of de rugzak gemaakt kon worden. Nou ja, dat ging niet lukken omdat heel het binnenwerk van de trolly eruit zou moeten. Toen hebben we hem besloten weg te gooien en tzt een nieuwe te kopen. Verder hebben we nieuwe werkschoenen voor arjan gekocht. Zijn oude zitten nu samen met de rugzak in de kliko. Ook heeft arjan een fietslampensetje gekocht. Hij is nl van plan om met de fiets naar het voetbal te gaan. Hij heeft voor dit seizoen een seizoenskaart! Leuk he. Vanavond tegen Roda. Ben benieuwd.

Toen we net thuis kwamen, zag ik dat mijn zuurstof tank al half leeg was. Dus ik Hoekloos bellen, want dat kan niet goed zijn. Binnen een dag al zoveel eruit.
Maandag moet ik weer bellen om het te hervullen. Ik red het niet twee weken natuurlijk.

Morgen gaan we naar Santpoort, hoop dat het wat mooi weer is. Ik heb gehoord dat we gaan bbq-en. joepi.

Geen opmerkingen: