Sandy's statistieken

vrijdag 16 september 2005

De familie Stastok

Ik heb De familie Stastok weer terug gevonden. Ik voerde mijn naam in bij de zoekmachine van chello en kreeg o.a. mijn weblog te zien maar nog veel meer waar mijn naam in voorkomt. Ook stuitte ik op het, ooit door fabio, rene en mij, gemaakte artikel/verhaal. In 1999 heb ik een cursus electronisch publiceren op de universiteit van groningen gevolgd en daar moesten we een verhaal met ocr scannen en plaatjes erbij zetten en dat op internet plaatsen. Het blijkt dat het er nog steeds op staat! Was ik totaal vergeten...grappig hoor.

Woensdag kreeg ik van UPC het nieuwe startpakket met simkaart met 2,50 € aan beltegoed en een nieuw mobiel nummer. Ik had mij ingeschreven voor zo'n gratis pakket en kreeg er eentje toegewezen! Nu heb ik gisteren besloten om mijn vodafone abonnement op te zeggen. Ook heb ik alles bij UPC geregeld via internet en nu ben ik al in de lucht met mijn nieuwe nummer! Wel heb ik de voicemail uit moeten laten zetten omdat ik vanwege de transplantie oproep mijn voicemail niet aan mag zetten. UPC levert standaard een voicemail maar die hebben ze bij mij verwijderd. Als ik hem wel weer wil gebruiken dan hoef ik maar het standaard nummer te bellen en ....plop... de voicemail is weer geactiveerd. Ik ben nu wel prepaid en moet alleen nog een kaart kopen van 10€. Als dat alles is, ik betaal per maand bij vodafone al 10€! En dan willen ze nog beweren dat ze goedkoper zijn.

Gisteren had ik een te druk dagje eigenlijk. Ik moest om 10.15 uur naar het zwemmen maar ik ging ongeveer 10 uur weg omdat ik gebeld werd, door de vrouw van lammert die nu in het zieknhuis ligt. Ik heb meteen een kaartje meegenomen naar het zwembad, dan konden de anderen die meteen even tekenen en kon ik het meteen opsturen. Normaal rijd ik heerenveen-wolvega in 10-15 minuten. Nu veel langer. Wat was er nu gebeurd? De afslag van Wolvega was afgesloten en moest ik helemaal doorrijden naar steenwijk-noord. Wat balen zeg....Ik heb nooit borden gezien die aangaven om bij Ter Idzard, wolvega noord af te slaan...Of had ik ze gemist? Dus moest ik 20 km extra rijden. Ik kwam pas half 11 het water in...Nu was ik niet de enige die niet wist dat de afslag dicht was, want Lies onze zwemlerares had precies hetzelfde, ze was er ook nog maar net...Zij had ook geen borden gezien. Later toen arjan gisteren naar zwolle moest en er langs kwam, zei hij dat er wel borden stonden. Maar teon ik er reed waren die er nog niet hoor...Ik heb maar een kwartiertje gezwommen.
Ik was om half 12 thuis en ging toen even eten en met mijn twee simkaarten aan de slag, even verwisselen en het ziekenhuis informeren via email dat ik een nieuw telefoonnummer heb. Toen was het ineens alweer half 2 en moest ik me haasten naar de golfbaan. We hebben hole 1 gespeeld en dat kon nog mooi want het weer was goed. Toen ik om kwart voor 4 naar huis reed begon het lichtjes te regenen. We hebben redelijk gespeeld maar het kon veel beter. Ik werd vermoeider en An heeft me later met de handycar opgehaald want terug lopen zat er niet meer echt in. Maar ja, wat wil je ook, eerst zwemmen en daarna nog golfen. Het kwam zo uit omdat Martin een volle agenda heeft.

Vandaag was Hoekloos lekker vroeg. Ik ga straks even naar het dorp om een prepaid kaart te kopen dan ben ik voorlopig helemaal optimaal in de mobiele lucht.

Geen opmerkingen: