Sandy's statistieken

donderdag 22 september 2005

Druk, druk, druk...

Ik kreeg alweer commentaar dat ik nog steeds niets geschreven had. Tja, soms valt er niks te schrijven en dan kun je wel onzin uitkramen maar wat heb ik eraan, of wat hebben jullie er aan? Inderdaad..niks.
En trouwens, ik had het wel een beetje druk. Zondag hebben we het hok opgeruimd en dat was heel erg nodig. (He, arjan!) Ook hebben we nu de meeste tuinmeubelen alweer binnen gezet op het bankje en twee stoelen na. Arjan heeft een nieuwe stelling in het hok gemaakt en omdat er maar een kon staan hebben we die andere op zolder gezet. Ook daar hebben we opgeruimd. Omdat ik, als ik eenmaal bezig ben, niet stop voordat het karwei af is, was ik zondag avond gebroken. Zondag is ook altijd mijn sondevoedingsnacht en heb daardoor ook niet al te best geslapen. Maar dat terzijde.

Maandag moest ik trainen op de hometrainer, 's middags vergaderen voor het astma fonds en 's avonds naar de eerste schildersles van dit nieuwe seizoen. Dat was weer erg leuk. Ik was al wel moe, maar lekker schilderen is voor mij wel wat ontstpanning...Het nieuwe thema is zomerse taferelen. Ik had een plaatje van twee paardrijlaarzen gevonden en dat wordt mijn uitgangspunt voor dit thema. Ik had in tilburg bij de hornbach een langwerpig doek gekocht en dat gebruik ik voor dit schilderij. Ik zet het op met acrylverf en ga het waarschijnlijk afmaken met olieverf.

Dinsdag kwam mijn hulp weer en 's middags moest ik naar mijn fysio voor mijn wekelijkse ademhalingstherapie enz. 's Middags moest ik het een en ander voor het astma fonds klaarmaken en doormailen naar de andere bestuursleden. Woensdagmiddag begon ook boetseren weer en dat was weer heel leuk. Ik wil een moeder met kind maken en had wat voorbeelden meegenomen. Ik ben een eind op weg maar nog niet tevreden en het is nog lang niet af. Ik heb alleen iets te lang gestaan..dat is dom natuurlijk want toen ik thuis kwam, voelde ik pijn in mijn rug, voeten en knieen. Ja dom he. Na het eten, zakte ik in en ben even tv gaan kijken, inhaleren en eigenlijk niet al te laat naar bed gegaan.

Arjan heeft vandaag eindelijk mijn auto meegenomen voor de APK. Daar hadden we vorige week al een paar keer gekibbel over. Want waarom is het zo moeilijk...maar ja, dat zal wel aan mannen liggen. Hij wilde eerst de apk laten doen en dan een kleine onderhoudsbeurt komt wel een keertje (jaja, dat doe je maar met je eigen auto, dan komt het er maar niet van)...wat is dat nou voor onzin, dan moet hij de auto nog een keer meenemen naar de garage. Ik snap dat niet. Maar goed, vandaag is het dan APK en onderhoudsbeurtjes dag...! (hehe, klaar met zeuren haha)

Ik had gisteren al besloten om niet naar zwemmen te gaan vanochtend. Ik voel me te moe. Ik werd ook wat zweterig wakker zonet, dus dan lijkt het me niet verstandig tenzij ik graag een ontsteking wil uit laten groeien tot infuustijd. Dus maar even rust, nietwaar.
Vanmiddag moet ik wel naar de vergadering waarin we horen of onze sportgroepen kunnen blijven bestaan. Ik heb nav. een brief die ik eergisteren kreeg iets meer hoop, maar dat is afwachten, en dat hangt van onze begroting af en of we daar subsidies bij krijgen. Dus dat wordt een pittige vergadering. En ik ben al zo moe...
Morgen ga ik echt niks doen...heerlijk. rust, rust, rust.

Geen opmerkingen: