Sandy's statistieken

maandag 5 september 2005

Het normale leven begint weer

Zaterdag hebben we het centrum bezocht want er was een straatfestival en ik wilde nog naar kleren kijken maar dat is er niet van gekomen. Het was heel mooi weer en het was gezellig druk in de stad. Er waren zoveel rimpelsaurussen met scooters en rolators dat je zou denken dat het een bejaardensoos was. Na afloop hebben we nog een ijsje gekocht en zijn we ook weer naar huis gegaan. Arjan heeft thaise kip gemaakt en het was heerlijk. Daarna nog wat tv gekeken en verder lekker rustig gehad.
Dit schort had arjan gekregen van Marinka omdat hij regelmatig kookt...En dus superman is!!
Zondag heb ik achter de pc gezeten en wat in de zon gelegen en tijdens de Formule 1 op de bank geslapen. Dat boeit me nooit zo erg. Toen ik wakker werd, moest ik mij aan gaan kleden want we hadden een tafeltje bij de driewegsluis gereserveerd, als afsluiting van de vakantie. We zaten op het terras. arjan had gebakken beenham en ik beenham met meloen als voorafje, asl hoofdgerecht had arjan een biefstuk met champignons en ik kipfilet aan spies met piri piri saus. Het was weer heerlijk. Als toetje heb ik mij net als arjan gewaagd aan mount blanc. Roomijs met warme caramelsaus...Meestal neem ik geen ijs ofzo na want ik word dan niet zo lekker, beetje benauwd, misselijk. Ik denk dat het komt door dat ijs snel opgenomen wordt en dus de bloedsuikers enorm de hoogte in jagen en zeker met caramelsaus. Maar het was wel lekker!

Vanochtend was ik vroeg wakker. Om half 8 draaide de eerste was al, ik ben nog wel even terug in bed gaan liggen hoor. Om half 9 ben ik naar beneden gegaan en heb geinhaleerd en gegeten en toen de was opgehangen. De tweede was was rond 11 uur klaar en toen stond Homme mijn fiets fysio al voor de deur. Toen ik weer klaar was met fietsen, ben ik met mijn typewerk voor het astma fonds begonnen. Deze week begint ook ons sporten weer, dus donderdag op naar wolvega voor mijn wekelijkse zwemhalfuurtje. Joepi!

Geen opmerkingen: