Sandy's statistieken

maandag 26 september 2005

Geen dakgoten maar wel een psc!

Zaterdag was het zover. We moesten om 9.00 uur met alle buren de dakgoten verwijderen. Ik had vrijdag avond buiten gestaan met alle buren om een tijd af te spreken en toen is er 9 uur uitgekomen. Arjan was toen niet thuis. Hij moest naar het personeelsuitje van het werk, een sportdag !!. Arjan kwam pas tegen 0.00 uur thuis en ik kwam met de mededeling dat ie om 9 uur al moest helpen. Dus na het douchen maar meteen naar bed.
Om 7 uur werd ik wakker en ik ging meteen uit bed. De was van arjan doen, die hij met het sporten had gemaakt, ze moesten een vlot bouwen en een stuk water over varen naar een eiland. De kleren stonken naar dreksloot....iehhh.
Om kwart voor 8 ging de wekker en ik was al beneden en Arjan kwam ook, nog wel wat slaapdronken. Hij ging naar de bakker, brood en tijgerbolletjes halen. Toen de krant lezen en kwart voor 9 vroeg buurman de haan of hij de ladder wilde pakken uit het hok.Toen begon het. Ik was nog aan het eten en toen ik in de keuken stond, vroeg Arjan of ik pleisters had. He...wat? Nu al? Buurman weening kwam met zijn hand tegen een nog draaiende flex aan. Dus dat bloedde nogal. Ik eerst een pakje pleisters uit de keukenla gepakt en arjan meegegeven toen heb ik mijn verbandvoorraadkoffer voor mijn infuuskuren gegrepen. Dus ik naar de buren. Ik kon makkelijk met mijn zuurstofslang daar in hun keuken komen. Arjan had de wond al bijna afgeplakt. En ik heb nog was gaasjes en drukverband rolletjes achter gelaten. Er zit nu een korstje op dus dat komt wel goed. Daarna zijn ze weer verder gegaan. De dakgoten in stukken zagen en dan moesten de beugels er ook af en met de flex, zaagden ze die los. Na een anderhalf uur heb ik koffie gemaakt enz. Toen ze achter bezig waren zette de buurvrouw koffie en kwam eline, de dochter van weening met worstbroodjes. Inmiddels waren mijn ouders ook gekomen en toen ben ik met hun om 13 uur naar Lukas klamer gegaan in Leeuwarden. We hadden weer grootverpakkingen nodig oa. wasverzachter, senseo koffiepads, thee, tandpasta enz..Toen we terug kwamen waren arjan en buurman de haan net terug van de stort. Arjan had meteen de rommel meegenomen die nog in het hokje stond, behalve de oude platen van de kast....duhh! (vergeten)Zondag zijn we naar de Mediamarkt geweest in Leeuwarden want die had koopzondag en mijn printer was ter ziele geraakt. Ik moest donderdag printen en toen schoot er een onderdeel af en kon ie niet verder printen. Als je de klep opent dan komt normaal de cartridge naar voren maar dat deed het niet meer en het papier kon niet meer opgepakt worden. Dus nu heb ik een Hp psc 1215 all in one Daar zitten dezelfde cartridges in die ook in mijn oude zaten. Die had ik nl net nieuw. Arjan heeft een dvd recorder gekocht omdat onze video heel slecht is. Het geluid is niet meer wat het wezen moet en het opnemen wordt echt minder. Nu hebben we een simpele dvd recorder uitgekozen zonder harde schijf. Kijken of het werkt...Vanochtend kwam Petra en om 11 uur moest ik weer fietsen met de fysio. Vanmiddag heb ik even op de bank geslapen en net de aardapelen geschild, dan kunnen we ze zo opzetten. Straks om half 8 mag ik weer naar schilderen en daar heb ik wel zin in. Ik ben nu uitgeslapen daarvoor!

Geen opmerkingen: