Sandy's statistieken

maandag 12 september 2005

Zonde van de sonde

Vannacht moest ik weer aan de sondevoeding. Ik had al een tijde vakantie genomen van dit fenomeen! Maar nu moest het er weer van komen want de R zit weer in de maand en we gaan weer zwemmen, schilderen, boetseren, golfen en vergaderen dus doe ik ook weer 100% meer en heb daarvoor wel energie extra nodig. De sonde kon ik er soepeltjes inschuiven gelukkig en ik wist nog hoe ik het sytheem moest vullen, haha...enz. Toen ik de sonde aan het systheem zette en de pomp aan deed, kreeg ik een FLOW ERROR. Wat is dat nu weer? Ik met een spuit de sonde doorspuiten maar kreeg al wat voeding over mijn handen, bah, wat plakt dat spul. Toen toch maar naar de badkamer....wat bleek nu??? Het aankoppelingspunt naar de sonde was dicht...een fabrieksfoutje, vandaar dat ie niet liep, wel tot aan het Y stukje...
Nog nooit beleefd in mijn hele sondevoedingscarriere! Arjan heeft een nieuw systheem moeten halen van beneden en toen was het opgelost...Werd wel regelmatig wakker want dan moet ik naar de wc, ik krijg naturlijk extra veel vocht, dus moet ik vaak plassen.

Om half 7 was ie leeg maar toen heb ik de pomp uitgezet en heb me nog lekker een keer omgedraaid. Om 7.15 uur werd ik wakker geschud door de stratenmakers. Ze begonnen eindelijk weer aan het vervolg van de stoep. Dat heeft langer dan een week geduurd voordat ze er weer waren. Ik had geklaagd bij de Gemeente want het zag er niet uit, zulk werk zullen ze bij hun eigen deur niet afleveren, daar ben ik van overtuigd. Hun werkvreugde straalt er ook van af....tsss, kies dan ander werk zeg!!! Maar ja dat zal wel komen door mijn geklaag, overigens konden ze vandaag wel meer doen in de zelfde uren als de vorige keer...Hoe kan dat dan? Misschien helpt klagen toch iets!

Vanmiddag kreeg ik post.
Een kaartje uit Antwerpen van twee mede cf-ers waarmee ik regelmatig msn en die ik ontmoette op de oefdag. Ik had voor de grap gezegd dat ze mij een kaartje moesten sturen, maar ja dat moet je in hun geval niet zeggen, dan krijg je er ook eentje.. Erg leuk, bedankt!

Omdat ik het waardeer...hier de kaart!!



Geen opmerkingen: