Sandy's statistieken

woensdag 28 september 2005

Ik heb een beroemd neefje

Ik had al gehoord dat mijn neefje in de leeuwarder courant had gestaan, maar het fijne wist ik er niet van. Hij was naar Peru ? Wat doet ie daar nou? Mijn neefje speelt mee in Oranje onder de 17, vandaar. Hij zit in de jeugd van sc Heerenveen, en niet onverdienstelijk. Dit stukje staat op de site van sc heerenveen geschreven:

"Geert Arend Roorda actief in kwartfinale
27 september 2005
Oranje Onder 17 heeft op het WK in Peru de halve eindstrijd bereikt. De Verenigde Staten werden verslagen met 2-0. Geert Arend Roorda viel in de 82ste minuut in. Donderdag treft Oranje Mexico in de halve eindstrijd. De andere halve finale gaat tussen Turkije en Braziliƫ.Nederland speelde niet zijn beste wedstrijd en had de handen vol aan de Amerikanen. De Ajaxied Jeffrey Sarpong scoorde tweemaal. Er vielen in de wedstrijd twee rode kaarten. De Amerikaan Neven Subotic ontving eerst rood na twee keer geel en later werd ook Jordy Buijs met twee gele prenten heengezonden. Jordy zal er dus donderdag niet bij zijn en trainer Ruud Kaiser nowemde dat een aderlating. Geert Arend Roorda kreeg eindelijk weer wat speelminuten. Hij verving in de 82ste minuut de Ajaxied John Goossens."

Geen opmerkingen: