Sandy's statistieken

dinsdag 30 januari 2007

Ik kan nog zwemmen!

Afgelopen vrijdag heb ik weer gezwommen. Ik was dit jaar nog niet naar het zwemmen geweest. EN; ik kan het nog best wel! Er waren niet zoveel zwemmers. Veel zieken en ook een aantal die zijn gestopt. Onze groepen worden klein en veel nieuwe sporters komen niet...Het komt waarschijnlijk door het weer, dat er veel longpatienten ziek zijn. Maar of dat echt zo is?? geen idee.
Zaterdag hebben we de ramen buiten gewassen. Er is een nieuwe lantaarn voor ons huis geplaatst en dat geeft meer zicht op het raam, 's avonds, dus hoe vuil ze zijn, waaraan ik mij dan weer loop te ergeren. Dus maar even schoonmaken.
Tijdens onze lunch vroeg Arjan of ik ergens heen wilde, nou ja laten we naar Assen gaan, naar mijn vriendin. Ik haar even gebeld, en ze was thuis en zei dat ze het wel leuk zou vinden...Dus tegen een uur of vier reden we naar Assen. Haar man en oudste zoon waren een weekje naar de weissensee waar haar zwager mee zou schaatsen, alleen is dat door te veel sneeuw niet doorgegaan. Ze was alleen thuis met de twee jongste kinderen. Ze hadden de hele middag in bad gezeten en de jongste werd hoe langer hoe zieker tot overgeven aan toe. Hij was wel zielig.


Zondag hebben we niks gedaan, ik heb wel even aan mijn schilderij gewerkt. Dan kon ik in de les van maandag er mee verder gaan. Mijn moeder met kind is af verklaard en die wordt een tijdje daar in de gang opgehangen. Ik was vergeten dat ze bij de cirkel aan het werk zijn bij de hoofdingang. Moest je om het gebouw lopen en dus de achteringang nemen. Ik had het toch benauwd van dat kleine rot stukje. Gelukkig kwam ik onderweg mijn leraar tegen die mijn tas en schilderij naar het lokaal bracht. Toen ik thuis kwam, ben ik meteen op de bank gaan liggen want ik was echt doodmoe. Ik werd anderhalf uur later wakker. Arjan was er alweer. Heeft hij de aardappelen maar even geschild, ik was even niet zo lekker.

Vanochtend ben ik niet al te vroeg uit bed gegaan en kon redelijk vlug alles doen voordat ik naar de fysio moest. Ik ga zo even wat eten en dan probeer ik weer wat dingen te doen die op mijn lijstje staan... maar ja, ik ken mijzelf langer dan vandaag...
Morgen weer boetseren, donderdag fitness en vrijdag wachten op hoekloos en als ze op tijd zijn naar zwemmen. Wat een week weer he!

Geen opmerkingen: