Sandy's statistieken

vrijdag 5 januari 2007

Kerstspullen opgeruimd

Woensdag heb ik de kerstspullen weer opgeruimd. Ook heel veel andere prularia heb ik de vuilnisbak in gemikt. Het is nu weer een beetje leegen opgeruimd. Maar goed, dat went ook wel weer. Verder had ik weer een nieuwe bestelling gedaan bij de apotheek en de eerste bezorging heb ik al binnen. De onderdelen voor mijn sondevoeding moeten nog komen maar dat zal vanavond wel gebeuren. Ook komt Linde therapeutics vandaag weer mijn ambulox zuurstof vat vullen. Als het goed is krijg ik ook 4 cilinders zuurstof omdat we volgende week donderdag naar Santpoort gaan. Arjans paps heeft dan zijn afscheidsreceptie en daarna gaan we uit eten. We blijven dan slapen en daar heb ik natuurlijk ook zuurstof nodig. Voor 1 nachtje laat ik geen vat komen, dat is onzin. De dinsdag erna gaan ze naar australie. Die hebben er zo'n zin in....
Ik zag eergisteren op tv dat de musical Annie in het efteling theater speelt...Ik vond dat vroeger zo'n leuke film...Ik heb zonet kaartjes besteld! voor 20 januari! We blijven dan bij mijn ouders slapen, tenminste dat neem ik aan, haha. Intussen heb ik voor dit weekend WEL een vat geregeld. Ik zag dat heerenveen gelukkig die dag uit tegen psv moet en niet thuis...dat had Arjan niet zo leuk gevonden, denk ik.

Gisteren ben ik lekker wezen fitnessen in de oefenzaal van het abe lenstra stadion. Ik voel mijn spieren in mijn benen wel een beetje. Maar dat mag wel. Vannacht werd ik om half 5 wakker en kon niet meer slapen. Toen heb ik maar tv gekeken, omrop fryslan, journaal, drie keer denk ik...elke keer toch een beetje indommelen. Toen de tv maar weer uitgezet en net toen ik weer sliep, was de sondevoeding klaar...die eruit gehaald en toen weer in slaap gevallen tot half 10. Lekker uitgeslapen zou je zeggen, maar het lijkt net of ik niet wakker wil worden...
Ik kreeg dit plaatje van mijn oom uit arnhem: het stelt voor; het schema van vrouwelijke hersen activiteit...vast bedacht door een man! haha.
Prettig weekend!

Geen opmerkingen: