Sandy's statistieken

maandag 1 januari 2007

Happy New Year!

Vandaag waren we laat wakker, zelfs ik! Meestal ben ik vroeger wakker dan Arjan maar de laatste paar dagen gaan mijn ogen niet eerder open dan om half 10 of later.... Vanochtend pas om 10 uur. Nou ja, mag ook wel. Ik sliep denk ik rond 3 uur. Ik was om half 5 ook al eens wakker geweest want ik had nogal buikkramp. Vast van de shoarma en oliebollen. Ondanks dat ik extra creons had genomen. De oliebollen waren van de bakker en ik vond ze wel lekker maar erg zwaar op mijn maag. We hadden een bubbeltjes rose gekocht om te toosten, nou getverderrie wat een bocht...elrggg. Ik voelde de alcohol al naar mijn hoofd steigen, en echt lekker was het niet. Ik drink weinig alcohol, ik had wel een shandy gehad, maar of je dat alcohol kunt noemen! We hebben gezellig tv gekeken en na 0.00 uur ging Arjan even buiten bij de buren staan. Ik ga nooit naar buitenwant ik ben helemaal niet zo gek op het geknal, zelfs als ik binnen zit vind ik het nog eng. Macy was ook een beetje van slag maar als je er geen aandacht aan besteedt dan zoekt ze een rustig plekje en wordt ze ook wel weer rustig. Ze kwam wel even op schoot zitten maar ging ook weer naar boven. Arjans ouders belden eerst en daarna mijn ouders. Mijn vader had zich bemoeid met de buren waarvan het raam gesneuveld was door overburen die echt giga illegaal vuuwerk hadden en dat zo hard was, waardoor de ramen van mijn ouders buren waren gesprongen, tenminste er zat een gat in. Maar mooi dat de politie niet kwam. Mijn vader wilde bemiddelen maar de jonge die het volgens mijn vader had gedaan, zei dat ie zich er niet mee moest bemoeien en maar moest oprotten. Nou ja, dat heeft ie dan ook maar gedaan. Vanochtend zagen ze dat er ook een deukje in de auto van mijn vader zat, waarschijnlijk ook door de knal van het vuurwerk. Maar ja dat kun je niet bewijzen. Wij hebben vandaag wat video's gekeken van wat we opgenomen hadden, bijvoorbeeld Guido Weijers. Die is echt leuk! Jammer dat ze er in hebben zitten knippen... We hadden nog een film met Tom cruz van mijn moeder MI 3. Ik heb niet alles gezien, het begin en het einde...verder lekker geslapen hoor!

Vanavond gaan we je zult het maar hebben kijken van BNN. Daarin komt eline in. Zij heeft ook CF en was ook met mij in de donorshow van sbs6.

Verder wens ik iedereen een heel goed en gezond 2007 toe!



Geen opmerkingen: