Sandy's statistieken

donderdag 24 januari 2008

INR prikken en leverpunctie

Als vandaag de post komt die de papieren voor het bloedprikken moet bevatten, ga ik even INR prikken in heerenveen. INR is om te kijken hoe dik of dun het bloed is, dus de stolling van het bloed moeten ze bepalen. Als ze dat weten, kan de leverpunctie al dan niet doorgaan. Gisteren zou het er al moeten zijn maar niet dus. Ik heb vanochtend even gebeld en dan moet het er vandaag toch wel zijn. Ik heb ook even gevraagd waneer die leverpunctie gedaan wordt. Het staat voor vrijdag 1 febr. gepland in afwachting van een goede INR...brrr

Ik zie de postbode voorbij rijden, dus nog even 10 minuten wachten..hij begint aan de andere kant altijd..

Ik ga me alvast klaarmaken om even weg te gaan naar de prikdienst..tot later...



update 19.00 uur.

Bij het bloedprikken was ik snel aan de beurt. Ze kennen mij daar nog wel. Erg he! Daarna heb ik nog even een kaart gekocht omdat ik gisteren een overlijdens bericht kreeg van clemens. Hij lag met mij in 2003 in het umcg. We hebben toen samen op E4 gelegen en oud en nieuw daar fijn naar het vuurwerk gekeken. Daarna ben ik voor screening gegaan en op de wachtlijst gekomen. Ik had nog zo nu en dan contact met hem. Hij had nog maar een long en die was aangetast door een vogelvirus. Hij had altijd parkieten gehad en die heeft hij destijds ook aan de kinderboerderij gegeven. Maar het overlijdensbericht kwam wel onverwachts. Hij had waarschijnlijk een longontsteking waar hij niet bovenop is gekomen. Helaas, hoop dat hij nu de rust heeft gevonden.

Gisteren heb ik weer geboetseerd. Ik ben nu bezig met een pinguin met jong. Met gele chamotteklei, dat na het bakken rood wordt.
Verder was ik 's avonds alleen omdat arjan naar heerenveen-VVV ging. Gewonnen met 5-1
Nu hebben ze afgelopen zaterdag ook gewonnen en was ik er bij! ze wonnen met 4-0 van AZ.

Ik zou van alles afmaken maar ik heb via upc meegedaan met de nattionale IQ test. Ik had 110...dus helaas geen genie maar een gemiddelde...
Verder ga ik morgen even naar de kunstruimte commissie in het museum. Er komt weer een nieuwe tentoonstelling.
Verder moet ik om 12.30 uur weer fitnessen, heerlijk! dinsdag ging het heel lekker, heb ik mijn normale programma gedaan en ik ging als een trein. Ik had helaas mijn roeirecord nog niet gehaald, nu deed ik 10 minuten over 1200 meter en dat was 1400 meter. Moet er dus wel weer even hard aan werken!

Zaterdag ga ik naar de jongerendag van de stoma vereniging in Amersfoort. Ik ga met de trein want het regardz meeting center waar ik moet zijn, is tegenover het station. Dus lekker makkelijk. Arjan wilde niet mee gaan, dus ga ik alleen.
Ik moet dan met de trein van 8.26 uur en dan ben ik er rond 10 uur. Om 16 uur is het weer afgelopen en kan ik de trein van 16.38 uur terug nemen of een later zo tegen 17.00 uur.

Druk dus weer...

Geen opmerkingen: