Sandy's statistieken

woensdag 20 februari 2008

Beetje druk.

Zo maar weer eens een update.
Vrijdag waren we naar de huishoudbeurs. Ik was met de trein van 1 0ver 9 al op pad. Heel druk, want ik was niet de enige vrouw op weg naar de Rai!!! In amersfoort bleek mijn vermoeden waar te zijn. We moesten staan, zo vol was de trein. Op het station bij de Rai was het een gekkenhuis. Mama zou een paar minuten later aankomen en toen ik stond te wachten, en alle mensen uit de trein waren en het perron af, zag ik mama verderop aan komen lopen...hehe we zijn er!
Toen even lopen naar de ingang, geen problemen meer mee. Toen we binnen kwamen, hebben we eerst koffie en thee gedronken en mijn zelf meegebrachte broodjes opgegeten. O ja, ook mijn pillen...
We hebben alvast een rondje gelopen over de hapjes beurs, mmm. Toen belde Peggy rond een uur of 12 dat ze bij ingang k waren. Wij zijn toen die kant opgelopen en waren compleet. We hebben veel leuke dingen gezien, gekocht en gekregen. Ook veel bijgepraat want ja, zo vaak zien we elkaar niet. We kwamen bij de stand van greetz.nl en konden een leuke foto maken..geinig is ie he!

We hebben het gezellig gehad. Moe maar voldaan gingen we de kou in en wachten op de trein. Mama ging 4 minuten eerder weg dan ik. Ik kwam op tijd aan in amersfoort en kon de trein naar heerenveen makkelijk halen, ook deze was vol met friezen die naar de Rai waren geweest...haha.

Zaterdagochtend moesten we vroeg op want de upc monteur kwam omdat mijn tweede mediabox het niet wilde doen. Bleek dat er toch een splitter tussen zat die ik niet gezien had...duhhh. Nu doen beide mediaboxen het maar nog steeds heb ik het royaalpakket er niet op en dat zou ik inmiddels al twee weken moeten hebben. Vanochtend weer gebeld en nu krijgen we het de 22ste...nog twee dagen.



Zondag zijn we naar Assen geweest naar lydia en jan. We hadden het plan om naar het terracotta leger beelden te gaan kijken. Mm daar aangekomen, stond er een rij van hier tot tokio...Jammer joh, toch maar terug naar huis. Besloten we naar de kinderboerderij te gaan. Heel Assen dacht er zo over. Het was me toch druk. Maar wel lief al die geiten, kippen, hangbuikzwijnen, konijnen enz enz. Het was echt super mooi weer maar wel fris.

Maandagochtend belde mijn nieuwe shiatsutherapeute en die wilde dat ik geen zuivelprodukten meer nam maar alles op sojabasis. Ook geen suiker maar natuurlijk suiker zoals honing en ook geen pickwick thee maar kruidentheetjes. Het schijnt toch dat er erg veel troep in thee zit. Ik moet dit deze week doen en maandag a.s. ga ik bij haar op therapie. Ze denkt dat het dan al een hele boel gewonnen is. Ik ben ook naar de apotheek gegaan en die gaat kijken of de sondevoeding ook op sojabasis kan en ook kijkt hij eens naar mijn medicatie want misschien zit daat iets in wat mogelijk mijn klachten veroorzaakt. Hopelijk is dat zo...

Gisteren had ik overleg voor het astma fonds. Ik ga de website van regio friesland maken. Het is heel simpel want alles is standaard en ik hoef alleen teksten en plaatjes toe te voegen. Makkelijker kan niet. Ook gaat de H-eigenwijzer uitbreiden. Deze wordt nu voor alle sporters in friesland en zal ook informatie bevatten die vroeger in de longinfo stond. Dat blaadje werd niet zo goed gelezen omdat het op zo'n zakelijke toon geschreven is. En bovendien hield de sponsor ermee op.
Maar goed, we hebben een goed overleg gehad.

Ik moest snel nog naar de oefenzaal toe en heb fijn gesport. Heb nog wat rugoefeningen gekregen omdat ik al een tijdje last heb van mijn onderrug. Daarna was ik wel moe. Ik heb dan ook op de bank heerlijk geslapen totdat arjan thuis kwam. Hij moest naar de tandarts. Dit was de tweede keer omdat er nog twee kiezen uit moesten. De vorige keer hebben ze zijn bovengebit schoongemaakt en gaatjes gevuld. Hij kwam wel een beetje zielig thuis...maar goed hij is geweest en dat is al een hele prestatie! na 8 jaar.

Na het eten ben ik op verjaardagsvisite geweest bij de man van margriet, die mij helpt in het huishouden. Het was erg gezellig, was ook een van de laatsten weer naar huis...haha roorda eigen..?
Arjan was al in diepe rust toen ik thuis kwam. Ik ben nadat ik mijn pillen heb genomen ook gaan slapen. Heb heerlijk geslapen.
Vanmiddag ga ik weer boetseren en ik heb nog geen idee wat ik ga maken, denk maar iets uit mijn hoofd.

Verder wil ik Fred van stichting fok, heel veel sterkte toewensen, we hopen dat alles goed komt en de behandeling mee zal vallen. Sterkte.

Geen opmerkingen: