Sandy's statistieken

dinsdag 26 februari 2008

weer wat te schrijven

De voorstelling van droog brood was weer erg leuk. Veel gelachen om hun stomme, rake teksten en sketches. Zeer aan te bevelen. We hebben nog gezellig wat gedronken na afloop en waren pas tegen middernacht terug.
Vrijdag ben ik eerst wezen fitnessen en daarna weer eens gaan zwemmen. Het was weer heel erg lekker, best wel weer gemist...
Zaterdag ging arjan eerst werken. Daarna zijn we gaan ontbijten en toen gaan boodschappen. Verder nog even naar welkoop gegaan om poepgrind voor de poes te kopen. De rest van de dag lekker geluierd, op de bank, beetje tv kijken enz enz.
Zondag had ik weer een nare dag. Veel buikpijn en dat kost zoveel energie dat ik het niet meer zo zag zitten. Vroeg naar bed gegaan en later toch maar weer naar beneden en alles maar weer overgegeven. Toen klaarde het wel op en heb ik toch nog wel wat kunnen slapen met mijn hittepit op mijn buik. Ik heb ook nog een warmte ding met een muntje erin, maar die moest ik nog uitkoken....duhh das wel weer een nadeel van die alleen is ie wel langer warm.
Maar goed Maandag ochtend voelde ik mij pico bello, gelijk mijn warmte ding in de pan met water op het gas. Broodje gegeten, heerlijk! Het ging allemaal goed. Margriet kwam en had haar jongste zoon meegenomen. Hij heeft even mijn schilderijen bekeken en achter de pc gezeten. Later toen we beneden bezig waren, heeft ie macy na getekend...goed hoor! Hij heeft van mij wat schilderspullen mee gekregen en we zullen zien wat voor talent er in hem zit!

Om 12 uur ben ik richting beetgum gereden naar mijn shiatsu therapie. Ik reed gelukkg direct goed terwijl ik dacht fout te hebben gereden....toch nog een beetje richtingsgevoel.
Het was heel ontspannend en ik had al niet zoveel pijn, eigenlijk niks...Ze dacht dat ze mij er wel doorheen zou kunnen helpen, althans mijn lichaam een duwtje in de rug te geven. Ze zegt dat na de transplantatie en mijn buikoperatie mijn lichaam helemaal gereset moet worden. Alles moet aan de nieuwe situatie wennen. En bij mij duurt het langer dan normaal omdat mijn lichaam eigenlijk niet weer wat gezond zijn is omdat ik al zo lang ziek ben. Na de behandeling voelde ik mij lekker. Wel wat sloom maar dat hoort zo. Thuis heb ik wat gegeten en heb even geslapen. Heb heerlijk gegeten en helemaal geen last gehad. Ook heerlijk geslapen en vanochtend voelde ik mij ook prima. Heb weer lekker broodjes ontbeten en ben om half 11 naar joure gegaan. Ik had van die spaarpunten voor drie gratis theeglazen. Toen ik daar kwam, stond er een hele rij. Gelukkig was ik vroeg want ik moest om 12 uur bij de mondhygieniste zijn, vandaar dat ik naar joure moest. Ik heb nog een citroenpers gekocht die ik ooit eens in duitsland kocht en aan mijn moder had gegeven. We waren nog wel terug geweest naar die winkel maar toen hadden ze ze niet meer. En ik heb nog een honinglepel gekocht, wel handig want met een normaal lepeltje komt er toch over al honing te zitten ipv in de beker...Ik neem nu honing in de thee want ik mocht geen suiker meer van mijn shiatsu therapeute. Toen ik terug kwam heb ik gelunched en ik heb mij te goed gedaan aan iets te veel, eigenlijk veel te veel. Ik kreeg weer zo'n vol gevoel en toen ben ik maar even gaan liggen op de bank. Het hielp niet zoveel. Kreeg weer enorme pijn..blehhh. Om half 4 moest ik ook nog sporten en toch maar gegaan alleen ging het niet zo lekker...Maria, de vervangster van Rik zag het geloof ik wel, ik ben maar een uurtje wezen trainen en ben toen naar huis gegaan. Gelijk boven de wc kwam alles er weer uit...Toen ging het wel wat en ben ik maar weer in bed gaan liggen. Toen arjan kwam had ik wel even geslapen. Ik heb alleen bouillon genomen met twee soepstengels. ja veel is het niet maar toch iets. Het gaan nu wel een beetje beter maar erg lekker ben ik niet.
Neem vannacht mijn hittepitje weer mee en hopelijk is het morgen weer over en dan zal ik toch maar niet te veel in een keer eten....tja het is allemaal zo lekker, mijn lichaam schreeuwt om eten...nou das wel nieuw voor me en ik vind het nu ook allemaal lekker....grappig he dat het echt anders is dan vroeger. Helaas vindt mijn maag het niet fijn..
Ik heb vanochtend ook weer sondevoeding besteld maar nu weer peptisorb want energy multi fibre kan ik niet verdragen. Mijn apotheek adviseerde mij dat te gebuiken als het weer moet. Ik mocht stoppen van grongingen maar ik ben weer twee kilo afgevallen, dus het moet gewoon...voorlopig. Hoop dat ze het morgen brengen, kan ik nog gelijk beginnen.
Morgen heb ik vrij van boetseren, nl vakantie en 's avonds even naar de as voor het internetcafe. We gaan even bespreken wat ik voor hun kan doen, nl invallen voor iemand die net in verwachting is.
Donderdag gaan we naar Tilburg om de poes te brengen want we gaan met mijn schoonfamilie naar center parcs in limburg, park loohorst. Best wel zin in, even er tussen uit.
Maandag komen we terug en zullen we zien of ik 's middags nog op tijd ben voor schilderen.

Geen opmerkingen: