Sandy's statistieken

dinsdag 15 september 2009

Mountain view bij Carroll

Maandag 14 september 2009

Vannacht was het erg koud in Lake Tahoe. We moesten voor het eerst onze lange broeken weer aan. Om 9 uur zijn we via Sacramento richting Mountain View gereden. We waren er ongeveer rond 14 uur. Bij het inchecken in Pacific Inn kregen we een message van Carroll. De klerk belde het nummer en ik kreeg Carroll Jenkins van cfri, de cf organisatie van hier aan de lijn. Ze wilde met ons lunchen en Mountain View laten zien. Ze kwam ons na 20 minuten ophalen en we hebben een late lunch van haar gekregen. Daarna zijn we naar een grote cd shop gegaan en ik heb daar kunnen vinden wat ik zocht en nog wat leuke, drie halen voor 1,95$ per stuk en een gratis....we blijven hollanders! Je kunt daar je oude cd's verkopen die worden dan verkocht onder "used cd's" Dat is echt leuk om te sneupen.
Toen zijn we naar een park gegaan waar we al wandelend hebben gesproken over cf hier en in holland, over de transplantatie enz enz. Carroll heeft een stiefzoon die cf heeft. Hij is nu 35 jaar en geeft muziek les en vooral drum lessen. Daardoor is ze bij cf betrokken geraakt. Ze woont in sacramento en is weekends thuis en door de week woont ze dicht bij het kantoor van cfri
Carroll heeft ons weer even bij het hotel afgezet en vanavond om 20 uur gaan we dineren bij een restaurant, ongeveer 500 meter van onze kamer vandaan. We hebben even wat tv gekeken en zagen op het nieuws dat Patric Swazy is overleden. Ik zie hem nog steeds Dirty dansen...Zonde.


Ik heb overigens de nieuwe cd van Whitney Houston gekocht voor 12$. Ze is op het ogenblik hier hot, want ze was deze week bij Oprah om de cd te promoten en om haar verslavings verhaal te vertellen. Ik heb het niet gezien maar we zien er steeds stukjes van bij de reclame wat je gemist hebt bij Oprah.
We gaan ons klaar maken voor ons etentje met Carroll. Tot later!

Geen opmerkingen: