Sandy's statistieken

vrijdag 13 mei 2005

Hoera de CR60!

Een tijdje geleden was mijn inhalatie apparaat de freeway freedom kapot en toen wilde ik de CR60. Maar de dame van het hulpmiddelencentrum waarvan ik hem in bruikleen heb, kreeg het bij mijn verzekering niet voor elkaar omdat het € 700 zou kosten.



Nou ja, ik doe het wel via mijn longarts uit groningen. Ja, maar hij moet het heel goed motiveren hoor! zegt ze nog...tuurlijk, dat snapt hij ook wel.
Overigens vorige week kreeg ik weer al mijn medicatie en zie op de verpakking nu hoeveel dat kost. 1 doosje zithromax met drie pillen kost al 102 € en een doosje pulmozyme kost al bijna 600 €. Dan doen ze moeilijk voor een apparaat van 700 €. Dat geloofde ik niet.

Woensdag kreeg ik een email van mijn cf verpleegkundige en die zei dat ze de fax voor de aanvraag naar de friesland heeft gestuurd. En zonet werd ik gebeld door het hulpmiddelencentrum dat ik de CR60 krijg!!! Ze gaan hem nu bestellen en volgende week zal ik hem wel hebben....goed he.

Vandaag moet Hoekloos komen maar nog steeds niks....ik toch net maar even gebeld of ze mij niet vergeten zijn. Nee hoor mevrouw, ze moeten vandaag wel komen...Ik dacht ik bel toch maar even voordat het 18 uur. Dat is wel lastig dat je nooit weet hoe laat ze komen. Alles komt goed.

Zonet kwam er een meisje aan de deur die vroeg of ik wel eens naar de sauna ging. Nee das mij te benauwd..o ja sorry...kan jij niet weten. Ben ik net weer boven wordt er weer aangebeld. Een meisje voor het jeugdfonds...jeetje elke week komt er wel een collecte. Binnenkort ook weer voor het astma fonds, dus houd er rekening mee!!

Geen opmerkingen: