Sandy's statistieken

maandag 9 mei 2005

video in de aanslag

Om 16.00 uur kwam Nout Speelkamp de fotograaf van libelle. Hij is freelance fotograaf en moest een portret van mij maken met weinig op de achtergrond. Tja dat is hier een beetje moeilijk want ik heb overal schilderijen hangen. In de gang bij de voordeur kon het wel. En later even buiten, maar dat was ook weer lastig omdat ik met zon mijn ogen dicht knijp en dat is natuurlijk geen leuk gezicht. Er zijn veel foto's gemaakt en daarvan wordt er waarschijnlijk eentje bij het artikel geplaatst. De mooiste natuurlijk!!

's avonds zaten we met de video in de aanslag voor "hart van nederland" en ja hoor daar zag ik mijzelf...Ik had het niet zo van mezelf in de gaten maar ik vond mezelf behoorlijk benauwd...nogal logisch dat anderen denken dat ik bijna sterf. Toch voelt het niet zo hoor. Ik werd overigens even 'sandra' genoemd en ik had een alvleesklierziekte, waardoor ik nieuwe longen nodig heb...Nou ja, mijn alvleesklier doet het niet zo goed vandaar mijn enzymen en mijn diabetes maar mijn longen zijn toch eerder aan vervanging toe. Ik denk dat ze het meisje (ook een van de 9 gezichten van de tv actie) die een nieuwe alvleesklier nodig heeft met mij hebben verward. Volgens ons heet zij sandra, maar echt zeker weten doe ik het niet.

Zaterdag hebben we de badkamer verder verbouwd. Toen naar de gamma en boodschappen gedaan. In de gamma werd ik iets langer bekeken dan normaal, ik ben natuurlijk wel het aanschouwen waard met mijn zuurstofbril. Of het lag aan mijn kapsel, dat zat nog steeds als een actrice, ik had ook zittend geslapen. Nee dat was een grapje.

Om 18 uur gingen we naar het abe lenstra stadion want we gingen ook eens naar een thuiswedstrijd van sc heerenveen. Tegen Willem II Tilburg, waar mijn ouders wonen!. Het was echt superkoud en de wind stond pal op de zuidtribune. We zaten hoog maar recht achter het doel. De eerste helft was echt niks. Tilburg kwam zelfs op 0-2 voor te staan. Tjonge, ga ik ook eens kijken....



Ik heb zelfs twee koffie gedronken want bij voetbal drinken ze geen thee...tsss. Ik had het echt koud, kijk maar naar de rode neus!! In de tweede helft ging het wel redelijk lekker, twee doelpunten voor heerenveen. Helaas konden ze dat niet doorzetten naar winst maar ik vond het toch nog leuk...

De armbandjes actie zou eigenlijk gehouden worden maar die is verschoven naar de wedstrijd van heerenveen tegen Nec. Dat is de laatste wedstrijd van het seizoen en dan hadden ze meer tijd om het voor te bereiden en om de lokale pers te informeren. Dat is natuurlijk beter, alleen heb ik geen kaartjes kunnen kopen voor deze wedstrijd op 22 mei.
Ik word nog op de hoogte gebracht over wat er gaat gebeuren.

Zondag heeft arjan de vloertegels in de badkamer gelegd en vanmiddag heeft hij vrij genomen om de vloer te voegen. Helaas ligt er een tegel los en omdat in de douche kabine nog tegels komen, moet die dan ook worden vastgeplakt.

Vanochtend ging ik eens op de nieuwe hometrainer bij de fysio fietsen. Helaas kon ik zelfs de laagste stand niet betrappen. Ik moest hem op 60 watt houden om hem so wie so aan te houden, dat lukte niet eens, ik kwam maar tot 40 watt. ik had na nog geen drie minuten gefietst te hebben al verzuurde benen en zelfs het zuurstof op 3 hielp niks. Ik werd zelfs duizelig. Maar gestopt en volgende keer maar gewoon op mijn eigen fietsje thuis.

Morgen komt Afke weer. Hier boven is het nog wel een aardige troep dus kan ze lekker veel stofzuigen. Beneden is het ook wel vies, Er zijn veel mensen over de vloer geweest en een inloop van stof van boven naar beneden...
Ook de poes was weer flink bezig geweest om haar wc leeg te scheppen. Die was anderhalve week niet schoongemaakt...foei toch...dan schopt ze de drolletjes er gewoon uit. Daarmee geeft ze aan dat ze eerst over een berg poep heen moet om in de wc te kunnen komen. Arjan heeft meteen deze hint begrepen en kan ze eindelijk weer fijn poepen. Ze ging overigens veel naar buiten met Arjan, hij was vrij tenslotte en dan plast ze in het zandbakje, wat speciaal voor haar is gemaakt in de tuin.

Morgen om 13 uur komt arjan weer thuis van zijn werk, dan eten we iets en dan gaat hij naar de kapper om 14 uur. Om half 4 gaan we naar Lemmer, mijn nicht halen want die gaat mee naar de studio. Mijn ouders nemen meneer van beusekom mee (daar werkt mijn moeder) en mijn schoonouders komen ook.
Ik ben er klaar voor, leuk om mee te maken, of niet soms!!!

Geen opmerkingen: