Sandy's statistieken

maandag 23 mei 2005

Hoera voor Heerenveen.

Ja, het was super! Ik had kaartjes gekregen voor de hoofdtribune en mochten door de vip deur naar binnen...!!!
Gelukkig hebben ze wel gewonnen maar de wedstrijd was wel iet wat slap... Na de wedstrijd gingen we via de hoofdingang weer terug en kwamen bij de deur waar de spelers van nec door naar de bus gingen.
Iedereen werd naar buiten gestuurd door de securitie, maar ik mocht wel even op de bankjes plaats nemen want we hadden gezegd dat we op dhr heida (team manager) wachtten...(we hadden hem zien lopen in de gang en hoorden dat hij er zo aan zou komen, want ik wilde hem nog even persoonlijk bedanken dat hij dit had geregeld)

De heerenveen spelers komen normaal ook door die deuren naar buiten maar dit keer niet omdat ze nog naar het fun plaza gingen voor het feestje omdat ze europa in gaan, volgend seizoen.
We zaten daar wat en toen kwam michiel breuer er wel langs. Hij was al omgekleed en had het bandje om, dus ben ik naar hem toege"rent" en bedankte hem dat hij het bandje om heeft en liet mijn bandje zien. Hij vond het geen probleem om zo mee te helpen om cf bekender te maken..Hij had overigens de 2-1 gemaakt!!!

Daarna kwam meneer heida naar ons toe. Hij ging naar het centrum toe voor de huldiging met zo'n open bus met alle spelers. Daar zijn wij niet meer naar toe gegaan.

Ik zag op de site van heerenveen foto's staan..De samenvatting bij studiosport van heerenveen was heeeeel heeeel kort, nog korter dan toen ik in hart van nederland zat. maar klaas jan huntelaar was in beeld met bandje.

Gelukkig hebben we de foto's nog. (Hestad en beneden Samaras.)



Ik kwam nog een foto tegen. Petter Hansson, gekozen tot speler van het jaar...Gefeliciteerd!

Geen opmerkingen: