Sandy's statistieken

donderdag 12 mei 2005

Na de drukte

Wat een belevenis he! Ik ben er nog moe van...Gisteren heb ik tot 11 uur uitgeslapen en even achter de pc gezeten en veel emails gelezen en foto's gekeken van de uitzending. 's Middags weer op de bank geslapen en toen kwam Arjan ook alweer thuis. De day after was zo om. Gisteravond hebben we nog de video gekeken en ik vond het een goed programma geworden.
Ik had me vooraf wel geergerd aan de twee presentatrices die bij barend en van dorp waren geweest op vrijdag avond. Ze deden erg lacherig en ik vond het domme dozen met een neut te veel op ofzo. Ook vond ik barend en van dorp een stelletje eikels die het niet serieus namen. Waardeloze gosers zijn het. Ik hoopte dat het tijdens de uitzending serieuser ging en gelukkig was het ook zo...

Om half 4 gingen we mijn nicht, marinka ophalen en wat moesten wij lachen toen we elkaar zagen...we hadden hetzelfde kleurtje shirts aan...kijk maar....Na de show stonden we in de wc's en toen kwam er nog een mevrouw uit met hetzelfde!! hoezo mode?



We waren heel vroeg al in Hilversum, dus hebben we nog bij la place wat gedronken en gegeten. Daar kwam een mevrouw naar me toe en die vroeg of ik ook mee deed aan de uitzending. Deze dame was ook gevraagd om te vertellen over haar longtransplantatie en het ging heel goed met haar. Ik werd al herkend...haha.

Toen we bij het media park aankwamen, ging de slagboom open en reden we het terrein op. We wisten niet waarheen en reden gewoon maar naar studio 24. Daar hebben we voor de deur geparkeerd. Toch maar de invalideparkeerkaart voor het raampje gezet...gelukkig maar, anderen hadden een bon, wij dus niet!!!

Toen we binnen kwamen, was er nog weinig te beleven. Wel kwam er een gastvrouw en we moesten onze namen zeggen. Zij keek op de lijst maar mijn nicht stond er niet op. Ik had haar wel opgegeven. Arjan moest op een andere tribune plaatsnemen dan ik en mijn nicht zou dat later horen. Toen het wat drukker werd en de ander 9 gezichten er ook waren, mochten we naar een gereserveerde hoek met banken. Daar kregen we kaartjes voor de tribune en kwamen arjans ouders en mijn ouders met meneer van beusekom ook.

Toen mocht ik als eerste naar de make-up. Terwijl ze met mij bezig was, werd besloten dat wij niet hoefden omdat we toch niks zeiden, behalve eline en olga, de moeder van het kindje. Ze heeft mijn make-up wel afgemaakt, dus zag ik er wel goed! uit...haha.

Uiteindelijk moesten we naar de studio en kwamen vooraan op de speciale tribune te zitten. Ik had arjan mijn kaartje gegeven en zo kon hij toch nog achter mij zitten. Mijn ouders, meneer van beusekom en marinka zaten op de tribune naast ons en arjans ouders zaten op de grote tribune. In het midden was het belteam geplaatst en daar kwamen de bn-ers te zitten...



Verder hingen er overal grote schermen en onze spotjes werden daarop steeds vertoond.



Na de laatste reclame kwam mijn spotje. Ze gingen per drie. Ik was als laatste aan de beurt. Na de uitzending ben ik nog met veel BN-ers op de foto geweest...kijk maar!



Van Howard kreeg ik een negerzoen en met Piet Paulusma heb ik mijn ogen dicht.



Samen met Patty en Marylayne.



Hier met Winston Post. En nog een met Marylayne en mijn schoonvader Nico.

We waren ongeveer half 12 thuis want we zijn nog even met marinka mee naar binnen geweest. Daar hadden we nog taart gegeten omdat meindert jarig was geweest.

Zoals ik al schreef, gisteren was ik een beetje sloom enzo, maar vandaag ook nog wel. Ik hoop dat het gauw over gaat....Moet zaterdag weer weg...maar nu naar de arena, met gerard, gorden en rene...Toppers!!!

Geen opmerkingen: