Sandy's statistieken

dinsdag 14 maart 2006

De afgelopen week

Donderdag ochtend zou ik meteen de VVV bellen maar toen ik de telefoon pakte ging ie al zelf en belde de receptioniste van de cirkel al dat de portemonee bij de VVV gebracht was. Ze wist niet dat ik het al wist en ik ben hem ook gelijk gaan ophalen. Ik blij....

Zaterdag waren we niet al te laat wakker omdat mijn ouders zouden komen. Mijn vader had gezegd dat ze vroeg zouden vertrekken en dat hadden ze ook gedaan. Ze waren hier al om half 11. Arjan was net terug van de bakker. Dus hebben we met elkaar ontbeten. Toen moest ik nog inhaleren en daarna zijn we naar de sleutelmaker in het dorp geweest. Mijn vader is zijn sleutelbos kwijt geraakt en daar zat oa mijn huissleutel ook aan. Dan kunnen ze hier ook binnen komen, mochten wij er niet zijn. Maar goed. Het was stervens koud...brrr.
Daarna zijn we naar de C1000 gegaan en hebben we weer het nodige gekocht voor deze week. Ook heb ik met mama's pinpas van mijn rekening, geld gehaald. Ik krijg binnenkort een nieuw pasje. Dus zolang kan ik ff niks uitgeven, haha.

Verder heeft mijn vader mijn oude pc helemaal opnieuw geformateerd want hij gaat hem gebruiken als server voor zijn bedrijf. Verder hebben we wat foto's afgedrukt voor mijn moeder. Mijn vader moest dat nog steeds doen maar vergeet dat steeds.
Ik kreeg van mijn ouders alvast mijn verjaardags kado. Een 48 delig servies, in leuke kleuren. Zoiets als op het plaatje, alleen geen theepot enzo want daar heb ik wel drie van!!. Helaas zitten er geen diepe borden bij, dus heb ik maar geld gevraagd aan anderen zodat ik die zelf erbij kan kopen. Ik vier mijn verjaardag op zondag de 19e, en het wordt heel druk en gezellig, hoop ik. Het zal niet aan mij liggen!!! Eigenlijk ben ik pas de donderdag erna jarig maar het weekend na mijn verjaardag is mijn beppe jarig en Arjans moeder houdt dan ook haar verjaardag. Dan kunnen we niet naar beppe gaan, helaas. Dan gaan we wel een dagje eerder naar haar toe.
Zondag ben ik de kunstroute gaan rijden met vier mede cursisten van boetseren. We begonnen uiteraard bij onze eigen leraar Gosse Dam. We hebben een hele gezellige dag gehad. Voor herhaling vatbaar, echt!
Arjan was naar santpoort om mijn nieuwe lcd scherm te ruilen maar de nieuwe was er nog niet, helaas. Ik zit nu zonder en werk nu op mijn laptop. Ook geen ramp want ik kan toch lekker internetten en msn-nen en ook twerijl ik in bed lig. Ik heb draadloos....goed he!

Maandag is Petra weer geweest en moest ik 's middags voor de verandering naar de fysio toe voor mijn ademhalings -en longcleaning beurtje. 's avonds moest ik weer naar schilderen en heb mijn "mark tuitert" bijna klaar. Binnen kort als ie helemaal af is, plaats ik wel even een foto...Ik moet de foto's nog op mijn pc zetten. Vanochtend moest ik naar de KNO arts in groningen. Ik moest daar een gehoortest doen. De uitslag was goed. De laatste twee jaar is er geen verslechtering opgetreden omdat ik al zolang geen tobramycine kuur meer heb gehad. De KNO arts vond het nu niet meer nodig om elk jaar te komen. Als ik klachten krijg mag ik terug komen. Ook heeft ze mij nog een neuspray flesje met NaCl gegeven om mijn neus te spoelen, omdat ik verkouden was en af en toe 's nachts mijn neus helemaal dicht zit. Ik vroeg het maar en dan krijg je alles!!! haha.
Maar goed, weer wat minder naar groningen, ik kom er toch wel regelmatig.

Morgen moet ik weer boetseren! Ik ga vroeg want ik hoop mijn beeld in te gipsen. Tot drie uur kan ik dat doen maar dan moet ik weer met het model verder. Maar het is wel een leuk beeldje aan het worden. Donderdag moeten we alvast boodschappen doen voor mijn feestje. En misschien als ik mijn pinpas weer heb, ga ik naar de kapper voor high-lights. Ik heb wel een uitgroei. Maar goed, dat moeten we even afwachten. Vrijdag kan het niet want ik weet niet hoe laat Hoekloos komt. Zul je zien dat ze pas 's middags komen.

Geen opmerkingen: