Sandy's statistieken

zaterdag 18 maart 2006

Hiep Hiep....Hoera!!


Het wordt morgen druk. Ik vier dan mijn 35ste verjaardag. Ik ben pas donderdag de 23ste echt jarig. Arjan is dan vrij en dan gaan we samen iets leuks doen, misschien ergens eten. We weten het nog niet helemaal. Ik had donderdag al taarten besteld enz. bij de bakker. 's Avonds hebben we alvast boodschappen gehaald zoals drinken, bier, snoep, chips e.d. Vanochtend is arjan eerst de bestelling gaan ophalen en toen hebben we ontbeten. Daarna hebben we de andere boodschappen gedaan. Tjonge, we zijn al drie dagen bezig....maar ja, je wordt maar 1 keer 35, moet je maar denken. Vanmiddag hebben we de woonkamer klaar gemaakt met alle stoelen die we hebben. Het is echt helemaal vol daarzo. Macy ging van stoel naar stoel en keek echt heel raar. Ook moet ik nog het bedje opmaken voor arjans vader want die blijft slapen. Hij moet maandag in drachten lesgeven en dan hoeft ie niet echt heel vroeg te rijden.
Arjan is naar heerenveen-rkc. Hopen dat ze winnen. Zou leuk zijn.
Ik moet nog even aan de gang, dan inhaleren en niet al te laat naar bed. Het wordt morgen druk zat. Maar wel gezellig!

Geen opmerkingen: