Sandy's statistieken

dinsdag 7 maart 2006

Dinsdag wasdag?

Gisteren had ik de hele dag last van hoofdpijn en het werd zo erg dat ik niet naar schilderen ben gegaan. Na het eten leek het of mijn hoofd uit elkaar zou ploffen en ben op de bank gaan liggen en heb wat tv gekeken. Ik heb wel goed geslapen maar vanochtend, nadat ik had gegeten kwam het weer opzetten. Niet zo fijn hoor. Het lijkt toch ook wel op een opkomende verkoudheid, neeh he daar zit ik nier op te wachten.

Ik ben om kwart voor 11 naar Coonhertstate gegaan om te stemmen. Arjan heeft mij stemgemachtigde gemaakt en zo is zijn stem niet verloren gegaan. Ik heb op Carla gestemd. Zij zit bij mij op de schilderclub. Ik wist overigens niet dat ze op de lijst stond, ik nam vorige week de lijst door en toen zag ik haar naam bij de PvdA staan. Toen was mijn keuze al gelijk gemaakt. Ik weet zeker dat Carla ten gunste van mij besluiten zal nemen, gezien ze in bepaalde opzichten in het zelfde schuitje zit als ik. Vandaar.
Daarna moest ik naar de fysio en toen heb ik mijn autootje maar eens getankt. Daar zat niet meer zoveel benzine in, stond al in het rood... Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst getankt heb...! Het was in iedergeval vorig jaar, haha
Toen ik weer thuis kwam, heb ik even tv gekeken en ben even gaan slapen. De hoofdpijn is nu wel weer weg maar ligt wel op de loer. Ik had stoofvlees uit de diepvries gehaald en om 15 uur heb ik dat even aangebraden en nu staat het tot 17 uur te stofen en maak ik de haché af.
Ik zat even achter de pc en kreeg een mail van mark vrijsen of ik zijn website wil linken. Natuurlijk wil ik dat wel even doen. Kijk maar eens op:longen.startpagina.nl

Arjan zal vanavond niet al te laat thuis komen want we moeten weer naar het theater! We gaan naar Acda en de munnik in de harmonie. Heb ik wel zin in. Ik vind ze live altijd erg goed. we zitten dit keer op het balkon en dat is ook wel eens leuk. Op 1 april is ons laatste theater bezoek, we gaan dan naar beauty and the beast. Ook in de harmonie. Dan heb ik op 6 mei nog jezus christ superstar in tilburg. Daar ga ik met mijn moeder naar toe.

Ik keek zonet uit het raam, dat doe ik wel vaker, beetje gluren naar de buren, zal ik maar zeggen want dit keer deed ik dat echt. Ik vond dit wel leuk wat ik zag, en heb er een foto van gemaakt. Mijn buurvrouw heeft zorgvuldig de witte was buiten gehangen...Wel een fotootje waard!

Geen opmerkingen: