Sandy's statistieken

woensdag 1 maart 2006

Geldzoekers

Vanochtend las ik eens uitgebreid de krant. Meestal lees ik snel de koppen maar vandaag had ik er zin in. Nou, ik las een aantal verhaaltjes die allemaal gaan over "hoe kom ik aan geld ?"
Als eerst las ik dat Belgen massaal naar nederlandse supermarkten komen om hun coca cola flessen in te leveren. In nederland krijg je statiegeld maar in Belgie niet. Nu in nederland de 1 literflessen in de handel zijn, is het helemaal erg. In belgie schijnt deze fles altijd al te zijn geweest. Dus de supermarkten klagen over verlies. Terecht?!

Dan lees ik een stuk over 2 helderhorenden die met de dode herman brood contact hebben en die beweren dat hij zei dat ie uitgegleden was op het dak en dat het dus geen zelfmoord was. Ze hadden dit en meer opgeschreven om uit te geven maar xandra brood heeft via een rechtszaak een schikking getroffen dat ze de boeken, die ze zelf uitgegeven hebben, moeten vernietigen en ook de schilderijen die ze nagemaakt hebben op "aanwijzing" van herman. Ik kan me niet voorstellen dat herman uitgleed op het dak, want waarom ging hij daar zitten? Toch niet voor de gezelligheid?!

Ook de roy van zuijdewijn liet weer van hem horen. Hij dreigt met openbaarmaking van geluidsopnames die "het nationale belang zullen aantasten". Wow...hij wil daar een aantal miljoenen voor hebben. Ik zou me dood schamen om zo aan mijn geld te moeten komen, of niet soms?!

Kijk maar eens op deze site, leuk!

Geen opmerkingen: