Sandy's statistieken

vrijdag 21 december 2007

Inpakken & Wegwezen!



Ik ben weer thuis!
Gisteren had ik een druk programma. Eerst moest ik longfunctie blazen, daarna een thorax foto en een echo van de lever en buik. Dat was overigens allemaal oke volgens de radioloog, gelukkig.
Om half 3 werd er een push endoscopie gedaan. Dat houdt in dat ze via de slokdarm en maag verder de dunne darm ingaan omdat ze op de ct scan een verdikking in het slijmvlies in de dunne darm hadden gezien. Het was maar een klein stukje verder dan dat ze vorige keer bij konden.
Ik moest weer nuchter die hele dag en ik kreeg een roesje. Toen ik weer wakker werd, was arjan er al een uur. Goed slaap middel joh! Ben die hele avond wel wat suf geweest.
Maar goed,
Ik ben net thuis en ga aan de was beginnen. Arjan is weer weg gegaan naar zijn kerstviering op het werk.
Bijna de hele afdeling ging met ontslag. Helaas voor Ine moet ze daar wachten op haar nieuwe setje longen. Ik hoop dat ze snel komen...
Ik ga even mijn troep opruimen en dan lekker met poes op de bank zitten...

Verder moet ik 8 januari weer op controle komen en dan zal de uitslag van de nieuwe biopten bekend zijn. Ik moest ook nog even langs de apotheek en de ontslagbrief bij mijn huisarts afgeven en toevallig was hij er nog. We hebben even gesproken over deze opname en wat nu de problemen zijn. Dan is hij ook weer op de hoogte. Wel zo fijn, mocht er wat gebeuren dan heeft hij het in de computer staan. Maar dan nog ga ik gelijk weer terug naar het UMCG.
Voor nu: Aan het werk!

Prettige dagen allemaal!

Geen opmerkingen: