Sandy's statistieken

zondag 16 december 2007

Weer in het UMCG

Daar zijn we weer. Het weekend was erg druk, vrijdag middag hebben we gelijk de wasmachine aan gezet en moesten we ook weer boodschappen doen. Toen heb ik nog wat dringende zaken gedaan achter de pc, dingen die niet konden wachten en ook de kerstkaarten op de bus gedaan. Die had ik al geschreven, dus dat was handig.

Vrijdag hebben we lekker tv gekeken en rustig thuis gezeten. Best wel vroeg gaan slapen. Half 11 al. Was best wel weer moe.

Zaterdag waren we van plan om half 11 richting santpoort te rijden en om half 8 ging mijn wekker. Kon ik rustig wakker worden maar ik was allang wakker. Om kwart voor 7 was ik al wakker want in het ziekenhuis krijg je om kwart over 7 al ontbijt. Mijn maag knorde zelfs al. Kun je nagaan.
Arjan is naar de bakker gegaan om broodjes te halen en na het ontbijt zijn we toch om half 11 vertrokken. Om ongeveer 12 uur kwamen we aan. De familie van mijn schoonvader was er al. Toen de familie weg was, zijn we naar het hilton hotel geweest om mijn schilderij te bekijken. Er waren twee beelden die ook uit heerenveen kwamen. Vast van de cirkel...grappig he.
We zijn nog even vliegtuigen gaan kijken en daarna weer teurg naar santpoort. Daar waren de ander familie leden gekomen en was het bijna etenstijd. We kregen soep en broodjes.
Tegen 20 uur zijn we weer huiswaards gegaan. We waren ongeveer half 10 thuis. Hebben we nog even tv gekeken enz. Ook niet al te laat naar bed gegaan.
Om half 3 werd ik wakker. Ik ben naar beneden gegaan, heb thee gedronken en even op de bank geslapen. Ik werd om half 7 wakker en ben weer in bed gekropen. Toen werd ik misselijk en moest overgeven toen ik moest hoesten. Lekker zeg..alle soepgroenten kwamen eruit..blehh.
We hebben daarna nog tot kwart voor 10 geslapen. Ik moest natuurlijk mijn pillen innemen. Maar goed, ontbijtje, niet veel want mijn maag deed nog steeds raar. In de middag zijn we even naar de kerst markt gegaan en ik vond het behoorlijk koud. Toen we thuis kwamen, heb ik even op de bank geslapen samen met macy. Toen nog even de was gestreken en in de koffer gedaan. Eten en richting UMCG.
Om 20 uur waren we hier weer.

Morgen (maandag) heb ik een thorax foto en longfunctie blazen, dan moet ik van af 7 uur 's avonds 800 ml contrastvloeistof drinken omdat ik dinsdag om 11 uur de ct scan heb. Ik mag dan vanaf 9 uur niet meer plassen, je moet er met een volle blaas naar toe...lekker met mijn plastabletten, die nu werken.

Ga nog even expeditie robinson kijken....


Ik wil toch nog even iets kwijt, waar ik zeker van ontdaan was toen ik het hoorde afgelopen donderdag ochtend. Rob de Vries, een fok kamp maatje van mij is op 37 jarige leeftijd overleden. Twee jaar terug kwamen we elkaar weer tegen op cf beachdance en sindsdien hadden we regelmatig msn-contact. Op cf beachdance was ik eerst slecht, met zuurstof en dit jaar was het andersom. Hij slecht en met zuurstof. In een zeer korte tijd werd hij slechter en werd gescreened en kwam op de wachtlijst. Helaas heeft hij afgelopen woensdag de strijd tegen cf verloren. Het greep me wel erg aan en moest ook nog voor dat maag en darm onderzoek.

Rob, jongen, helaas heb je geen nieuwe longen mogen ontvangen maar nu ben je vrij van pijn, benauwdheid enz. Goede reis, rust maar uit na je strijd. Je hebt het verdiend, alhoewel ik je ook nieuwe longen had gegund.

weekend cf beachdance 2006 017 rob 1 juli 2007 017

Geen opmerkingen: