Sandy's statistieken

dinsdag 11 december 2007

Onderzoeken

Morgen is het zover. Ik krijg een maagonderzoek. Daarvoor moet ik eerst INR prikken want vandaag was het bloed heel dun, ik heb vitamine K gekregen. Nu maar hopen dat het weer dikker is geworden zodat het onderzoek wel door gaat.

Ik moet nu twee liter colofort drinken. Vanaf 12 uur moet ik nuchter zijn en om half 10 is het onderzoek. Ik krijg een infuus ivm niet te lage bloedsuikers. Dat is tot twee keer toe mislukt, auw... Wacht nu tot er iemand anders een infuusje prikt. Hopen dat diegene het in een keer doet, en goed he!

Maar morgen mag ik alleen helder, vloeibaar eten want donderdag is de darm endoscopie. Maar dan krijg ik een roesje. Fijn dan merk ik er niks van. Maar morgen moet ik wel vier liter drinken van dat heerlijke (niet) spul. Hoorde net dat de longarts van mijn buurman het infuus komt prikken. ff duimen dat het in een keer lukt.
Heb mijn pyjama alvast aangedaan dan hoef ik straks niet meer moeilijk te doen met omkleden.

Ben overigens vanmiddag naar V&D gegaan en heb een nieuwe, wel passende spijkerbroek gekocht. Het is een herenbroek maar hij past tenminste. Het was lekker druk op de grote markt. Er was een schaatsbaan en er was markt. Ik ben iets van een anderhalf uur weggeweest. Volgens mij had niemand mij gemist. Ik heb ook de H-eigenwijzers, onze afdelingskrant op de bus gedaan naar alle lief en leed leden. Mijn huiswerk is weer af voor het astma fonds.

Verder wil ik jullie wijzen op de site donoren bedankt... Ik sta er ook tussen, zoek mij maar op.

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik zondag ochtend naar de kerkdienst ben geweest. We werden, Ine Pross en ik, al om 9.45 uur opgehaald. We hadden nog geen koffie gehad en ik snel maar even mijn prograft nemen. Ik vond de dienst erg mooi. Ik kreeg een paar bloemen mee. Ze verdelen het grote bloemstuk onder de gasten/patienten. Ook kreeg ik een kaart met een detail van het gewaad welke de domine draagt. Trouwens de ds lijkt op Rob Kamphues of zou het anders om zijn?

Verder tot slot: Iedereen beankt voor de kaarten die ik heb mogen ontvangen. Het doet me erg goed. Later meer!

Geen opmerkingen: