Sandy's statistieken

dinsdag 24 februari 2004

Het is alweer dinsdag.
Het gaat allemaal snel hoor.
Zaterdag hebben we gewinkeld. Ik heb ondergoed en hemden gekocht en een rood vestje. Later had ik spijt dat ik er niet nog een had gekocht, maar ja..
Na het middag eten ben ik een uurtje gaan slapen. Toen ik net wakker was, kreeg ik bezoek van een sportlid nl. auke kroes. Hij had vrijdag gehoord dat ik ziek was en wilde mij even opzoeken. Hij had sinaasappelen voor me meegenomen. Hij zit zelf ook aan het zuurstof 's nachts. En is ook kort gelden opgenomen geweest in beatrixoord.
Zondag was een rustige dag. We hebben niet echt veel gedaan. We zaten tv te kijken toen ome johannes en tante mia langs kwamen. Ze waren naar beppe geweest.
Op maandag kwam Petra weer. Rond half 12 ging de bel en toen stond Rinie voor de deur. Ze had prachtige rozen meegenomen. Normaal komt ze niet binnen want ze is heel erg allergisch voor de kat en voor bloemen. We hebben eventjes bijgepraat want we hadden elkaar niet meer zo vaak gezien. Dat was wel weer leuk.
Om 15.20 uur most ik bij de plestisch chirurg in Groningen wezen. Ze moest nog voor de laatste keer naar het plekje kijken wat ze heeft geopereerd nadat de drain van de klaplong eruit was gehaald. Dat litteken werd heel dik en deed pijn en zij heeft het geprobeerd weg te halen alleen is het weer breed geworden. Ik moest er eerst pleisters over plakken maar later een soort van scargel. Veel heeft het niet geholpen alleen is het niet meer dik en schuurt mijn bh bandje er niet meer overheen. Ik vertelde haar dat ik voor screenen ging en ze zei tegen me dat ik die gel maar moest bewaren en dat over de snee van een transplantatie te smeren dan heelt het veel mooier. Ik heb nog twee tubes en ik heb ook nog wel meters pleister dus dat kan best. Maar goed ze zei dat de andere diciplines die gel niet kennen en anders moest ik maar naar haar vragen om het voor te schrijven. Best een aardige dokter, die bernleff. Ik hoef niet meer bij haar te komen, het litteken verandert niet meer.
Op de terugweg gingen we door de stand want arjan moest tanken. voor de rotonde onder het viaduct werden we verrast door een fel zonnetje. De dame die achter ons dus ook. Ze parkeerde haar auto zo tegen arjans bumper omhoog.... Ze zag niet dat arjan moest stoppen....gelukkig hadden wij geen schade maar zij wel, ze kwam er alleen niet de auto voor uit. Toen we thuis waren belde de fysio of ik al thuis was want dan zou hij meteen komen.

Om half 8 ben ik weer naar schilderles geweest
Het was weer erg leuk. Ik heb eindelijk mijn familieportret afgemaakt. Ik heb Beauty, mitsy en macy geschilderd. Ik heb toevallig (haha) enkele fases van het schilderij gefotografeerd...hier zijn ze. de laatste is hoe het uiteindelijk is geworden.



Nu ga ik beginnen met een nieuw schilderij. Ik vond laatst een foto van mij met Marcia, de koningspoedel van oma. Die foto ga ik proberen na te schilderen. Ik heb al de achtergrond en de contouren gemaakt. Dus moet het wel goed komen dacht ik. Volgende week hebben we hier crokusvakantie dus dan hebben we geen schilderen, helaas.
Vanochtend moest arjan naar maintech uitzendburo in leeuwarden. Ik ben meegegaan want we zouden eigenlijk naar de stad. Toen we het buro uitliepen regende het en toen zijn we maar niet gaan winkelen.
We zijn naar mediamarkt gegaan en daarna naar huis. Ik heb even op de bank geslapen en toen moest ik naar de fysio. Eerst zijn we naar scapino gegaan om nog zo'n vest te kopen en arjan had nog een paar schoenen nodig. Na de fysio zijn we wezen boodschappen alvast voor de hele week zo'n beetje.
Daarna is arjan gaan koken en heb ik mijn soapseries gekeken

en toen mijn site bijgewekt...
Vanavond hoop ik miljonair te worden want ik heb nl een staatslot, dat zou handig zijn, dan koop ik allereerst een nieuwe auto en een laptop dan hoef ik die niet meer te lenen, van huub, voor als ik in het ziekenhuis lig. Overigens heel erg lief van hem.

Ik ga zo tv kijken.....

Geen opmerkingen: