Sandy's statistieken

woensdag 25 februari 2004

Vandaag was ik wat trillerig. Ik denk dat het komt omdat ik niet al te best heb geslapen. Ik werd al om half drie wakker en ben maar naar beneden gegaan. Ik moest steeds wat hoesten en het deed pijn. Ik heb ook steeds het gevoel dat mijn neus dicht zit. Van slapen is niet veel gekomen, ik was steeds wakker. Maar ben toch wel zo nu en dan weer in slaap gevallen maar niet zo lang. Om kwart voor 9 kwam arjan al naar beneden. Ik heb me toen aangekleed en heb gegeten en geinhaleerd. Ik ben toen weer even in slaap gevallen en om kwart over 10 zijn we naar de fysio gegaan. Ik moest er om 20 voor elf zijn maar ik was er eerder en kon meteen doorlopen want de vorige klant was niet gekomen.

Daarna zijn we naar de praxis geweest want ik moest wat latjes kopen om schilderijlijsten te maken voor mijn familie portret en voor nog eentje. Toen hebben we tv gekeken en gegeten. Ik heb even geslapen en toen kwam de post. Daar zat een grote enveloppe van het AZG bij...ja toen wisten we het wel.

De opname is bekend. Ik moet donderdag 4 maart om 11.00 uur daar wezen. Het weekend mag ik naar huis en de week erna hangt het van de onderzoeken af wanneer ik weer thuis kom. Ik heb een heel pakket aan boekjes gekregen over de transplantatie en erna.

Toen moest ik nog naar boetseren en we waren nog wel op tijd. Het beeldje voor mijn moeder was zelfs al gebakken!!
We moesten een model maken en dat is mij wel gelukt. Ik heb hem al laten drogen want de week na de vakantie lig ik in het ziekenhuis.
Om half 6 haalde arjan mij weer op. Tijdens het koken kwam tante doet heel eventjes wat bloemen brengen. Ze is ook gauw weer naar huis gegaan voordat het glad zou worden.
Ik ontdekte dat ik het beeldje voor mama in het lokaal had laten staan, toen hebben we het nog even opgehaald.
Toen we weer thuis kwamen heb ik mijn pyjama aangedaan en ben tv gaan kijken en dit nog eventjes typen.

nu ga ik slapen want ik ben best wel moe. Hopen dat het lukt...

Geen opmerkingen: