Sandy's statistieken

vrijdag 20 februari 2004


Vandaag voelde ik mij niet zo fit. Ik had overigens wel aardig geslapen, gisteren was arjan met mijn nicht marinka naar het theater, hij heeft deze week bijna niks anders gedaan...haha, toen ben ik boven gaan zitten en heb geprobeerd om lekker in bed te liggen. Ik denk dat het slaap probleem ook wel een beetje psychisch is en toen kwam ik er achter dat het aan de kant van arjan beter ligt. Ik lig nl. op de bank altijd op mijn linker zij en als ik aan mijn kant lig op mijn linker zij dan zie ik geen kans om snel mijn sputum bakje te pakken want die staat aan de andere kant op mijn nachtkastje, zodat ik eerst moet omdraaien en dat doet pijn in mijn longen, want meestal moet je snel omdraaien.
Ik vertelde dat aan arjan, en toen hebben we de matrassen nog omgelegd, want we hebben ieder een matras naar lichaamsgewicht. Ik heb vannacht tot half 5 geslapen. Toen lukte het niet meer. Ik had ook een volle neus waardoor ik niet echt zuurstof meer kreeg, dat is nu even het probleem.
Ik ben naar beneden gegaan en heb thee gemaakt en heb mij van mijn volle neus ontdaan door met zout water te spoelen. Ik had alvast een mistabron ampul, om te inhaleren meegenomen naar de woonkamer. Ik ben toen tv gaan kijken althans, ik ben zittend in slaap gevallen, eventjes denk ik, ik had nl die ampul nog steeds in mijn handen maar toen ik weer wakker werd lag de ampul op de bank...moe hoor dat ik ben.
Ik ben toen maar gaan liggen en heb tot half 7 geslapen. Ik lig onder een blauwe slaapzak want het is beneden wel koud hoor. Zo 's nachts. ik zet de kachel wel aan maar die gaat pas aan als het zoveel graden onder de econimische temperatuur is. Meestal is dat rond 5 uur wel het geval.
Om half 7 heb ik mijn buurman weg zien rijden met zijn bus, hij werkt bij een koeriers bedrijf. Ik denk dat de krant al weer in de bus zat. Die jongen zal wel denken, daar ligt ze weer op de bank...De tv staat aan dus je ziet wel wat flitsen denk ik.
Om een uur of half 8 ben ik weer even wakker geweest maar ben eigenlijk gelijk door gaan slapen en werd pas weer om kwart voor 10 wakker. Ik was wel erg duf. En te laat met spuiten en eten. Ik ben toen naar boven gegaan en heb me aangekleed en ik heb arjan wakker gemaakt.
Ik heb de apotheek gebeld want ik ga skandishakes eten ipv sondevoeding. Net voor het slapen gaan. Ik moet dan wel eventjes rekening houden met spuiten want dan zal ik 's ochtends wel weer hoog in de suikers uitkomen.
Arjan heeft boodschappen gedaan en broodjes meegenomen met rosbief, mmmm.
ik had geen puf om mee te gaan en ik moest wachten op Hoekloos want mijn vat moets bijgevuld worden, het was aardig leeg, dus komen ze voortaan om de twee weken. Ik heb nieuwe luchtslangen gekregen, tussenstukjes, neusbrilletjes, aquapacks ect. Dus de kast zit weer behoorlijk vol.
Ik ben een hamster, ik heb eigenlijk alles wel op voorraad. Net mijn oma, die kocht ook altijd twee, vier of acht blikken van iets, nooit maar 1 of een ander oneven getal. Geinig he.
Ik heb dat ook met yves rocher, shampootjes en douchegels en zalfjes....hoe meer hoe beter...ja hoeveel geld het kost. Ik heb al een hele tijd niets besteld, dan gaan ze je gewoon bellen omdat ik een hele goede vaste klant van ze ben en dan mag ik speciaal op hun aanbod ingaan...
maar goed. Om kwart voor 6 kwam rob, de fysio weer en daarna heeft arjan spagetti gekookt. Ik voelde me niet echt fit, zo lam als een dweil, ik weet niet hoe het komt. Hoop maar dat het gauw over is.
Morgen probeer ik naar de stad te gaan om wat kleren te kopen, voor als ik weer naar het ziekenhuis moet. Ik heb nog wat nieuwe onderbroeken en hemden nodig en ik wil nieuwe sloffen hebben, want mijn honden worden minder, en ze zijn niet meer zo warm aan mijn voeten.
Verder wil ik wat jogging broeken kijken en t shirts met lange mouwen...mooi he, dus scapino, hema zullen morgen een bezoek van mij kunnen verwachten.

ik ga stoppen en proberen te slapen.

Geen opmerkingen: