Sandy's statistieken

dinsdag 3 februari 2004

Zo daar ben ik weer eens. Ik ben al iets actiever maar het is nog niets hoor.
Gisteren heb ik samen met Arjan een rolstoel gehaald bij de thuiszorgwinkel want als we ergens heen willen kan ik niet zo ver lopen. Nu heb ik eentje aangevraagd bij de WVG maar die heb je natuurlijk niet direct...Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren. Deze rolstoel kan ik eerst 3 maanden gratis lenen en dan nog eens 3 maanden als het nodig is. Daarna moet je huur betalen, nou dan moet ik toch mijn eigen inmiddels wel hebben.

Inmiddels heb ik een ambulox vat en een draagbaar tankje erbij. Gisteren heb ik er dankbaar gebruik van gemaakt. We zijn na de thuiszorgwinkel naar de action geweest, we moesten nog het een en ander aan troepjes hebben, nl een plakboek voor al mijn kaarten die ik kreeg tijdens mijn opname en een douchegordijn want de oude is kapot, en een digitale thermometer voor 1,69 nou daar kan je je geen buil aan vallen. Toen zag ik ook nog een video van oude tv opnames van elvis voor 99 cent...ik weet niet of het leuk is maar vast wel.

's Avonds zijn we even naar mijn schilderclubje geweest, het was wel weer leuk om ze te zien, ze waren er stil van dat ik zo binnen kwam lopen,met mijn zuurtsof enz. maar ze hadden allemaal erg veel belangstelling voor mijn verhaal waardoor er van schilderen niet echt veel kwam. We hebben nog in de pauze thee gedronken en zijn toen naar huis gegaan. Volgende week ga ik gewoon weer schilderen, mocht ik moe worden kan ik Arjan wel bellen of ie mij weer ophaalt

vannacht heb ik vanaf 2 uur op de bank geslapen, ik kon weer niet slapen en ben maar naar beneden gegaan. Ik had mijn slaapzak meegenomen want het is natuurlijk niet echt warm beneden als de cv uit is. De kat zag het ook wel zitten en die kwam ook achter mij aan naar beneden. 's middags kan ik nl wel lekker slapen op de bank, dus dacht ik dan probeer ik dat eens, Ik heb inderdaad drie sessies van 2 uren geslapen, eindelijk. Met de tv aan.
Elke keer denk ik dat ik wel hoor hoe laat de telegraaf in de bus ligt maar ik hoor het dus nooit en nu alweer niet. Dan slaap ik toch wel.

Ik mag nu om de dag sondevoeding want ik groei dicht, ook zijn mijn bloedsuikers de hele dag te hoog als ik ''s nachts sonde heb gehad, en het is best wel benauwd zo'n sonde. Ik heb dan een zuurstof catheter (slangetje) en niet zo'n brilletje want anders heb ik het idee dat ik geen lucht krijg, en sonde en een brilletje.

Ik ga proberen te slapen, mocht dat niet lukken, dan kijk ik tv, want ik kan vannacht niet naar beneden vanwege de sonde.

slaap ze...

Geen opmerkingen: