Sandy's statistieken

vrijdag 22 augustus 2008

Eerste dag UMCG

Vanmorgen ben ik half 7 opgestaan en heb Arjan uitgezwaaid samen met de hond. We gingen rond 7 uur een lange ronde wandelen, ook langs de brievenbus want ik moest nog wat zaken versturen en dat had ik gisteravond allemaal even afgemaakt. Ik was ook nog even naar het internetcafé geweest. Ik heb wat nieuw lesmateriaal mee genomen om dat te kunnen bestuderen, daar heb ik wel tijd voor nu.
De taxi kwam om 9 uur en ik was 5 voor 10 op de afdeling. Kon ik gelijk mijn prograft innemen. Om half 11 was ik op de kamer en heb gelijk de tv aan laten sluiten. Ook mijn kast ingeruimd enz. Om 12 uur kreeg ik mijn warme maaltijd en daarna ook weer gelijk buikpijn.
Ik zou na het eten een klysma krijgen en daarna beginnen met de colofort, 1 liter.
Na de klysma had ik wel nog buikpijn en gelukkig kwam de eerste ontlasting los. Nu, om half 5 begint de colofort zijn werk te doen. Ik heb maar lekker een joggingbroek aangedaan en lig wat in bed tv te kijken, olympische spelen, wat te lezen en nu even te internetten. Ik had ondertussen gevraagd of ik een umts kaart kon krijgen van stichting fok en er was nog eentje vrij!!!
Erg fijn hoor!
Ik kan dus weer mijn weblog bijhouden, mijn emails lezen en msn-nen enz enz. Heerlijk gewoon.

Mijn adres nogmaals:
UMCG afd D3VA kamer 71
postbus 30.001
9700 RB Groningen
telefoonnummer: 050-3616690

Geen opmerkingen: