Sandy's statistieken

maandag 29 september 2008

Maandag praatje UMCG


Vanochtend kon ik niet zo goed wakker worden. Ik had mijn ontbijtje weer wat laat opgegeten. Ik lag nog lekker in mijn bedje en heb tot wel kwart voor 9 erin gelegen. Toen kwamen ze onze bedden opmaken en ben ik er toch uitgegaan. Verder langzaam mijn kleren aan gedaan, mij opgefrist enz. Tegen half 10 kregen we weer thee en koffie. Mijn buurman moest een foto maken hier op de kamer en als zijn long aangelegd was, mocht ie van de zuiger af en dat mocht, nadat de arts geweest was. Als dat morgen nog zo is, mag ie waarschijnlijk naar huis.
Ik mag ook naar huis, morgen of woensdag waarschijnlijk. Ik kreeg te horen dat de hart echo gewoon hier op de kamer ging gebeuren. Dus ben ik nergens heen geweest. Om 10 uur kwam de arts met het echo apparaat en toen kwam ook mijn arts. Dus kwam hij later terug met de nieuwe nurse practitioner. Zij was vorige week steeds met de andere mee gekomen. Elke keer als ik deze arts heb, word ik door hem opgenomen of moet ik blijven en zo ook deze keer. Ik heb nu wel heel dikke benen en mijn eiwitten waren weer iets lager dan vrijdag. Dus dacht ie dat ik niet genoeg at en stelde sondevoeding voor maar dat wil ik niet meer. Als het echt zou moeten dan alleen 's nachts. Hij stelde voor dat de dietiste er nog maar eens naar moest gaan kijken. Zij kwam eigenlijk kort nadat de arts weg was gegaan, dus toen ik tegen haar zei dat het wel heel snel werkte keek ze verbaasd. We hebben afgesproken dat ze het MCT-dieet gaat voorstellen, dat is kort gezegd het oude vet arme cf dieet. Met mct boter en olie en geen vet meer.
Ook krijg ik .Vivonex TEN, een drankje zoiets als nutridrink maar zonder vet en met extra stoffen ect. Verder heb ik met mijn beentjes omhoog gelegen en tv gekeken, met mijn buurman gekletst en wat opgezocht op internet zoals recepten met mct boter ect. Arjan is vandaag niet gekomen omdat hij cursus had en hij was pas 18 uur thuis. Chica is tussen de middag door onze overbuurvrouw uitgelaten en hoe dat gegaan is, weet ik niet. Arjan had haar nog niet gesproken.
Ik ga mij nu opmaken voor de nacht, kijk een beetje Flikken Maastricht en zo meteen naar pauw en witteman. Denk niet dat ik het helemaal uit zal zien. Gisteravond heeft de verpleging ook al de tv uitgezet, volgens mijn buurman. Oke, lekker slapen en tot de volgende up-date.

Geen opmerkingen: