Sandy's statistieken

maandag 15 september 2008

Weer thuis

Zaterdag was weer een off day voor mijn darmen. Tenminste in de nacht was ik misselijk en dacht ik even over te geven maar boven het toilet hangend lukte het niet om mijn maag inhoud er uit te krijgen. Jammer want meestal is de misselijkheid wel over. Toen ik weer wakker werd, om 5 uur, had ik verschrikkelijke pijn en voelde me belabberd. Heb toen mijn stoma zakje verschoond en ben uiteindelijk wel in slaap gevallen.
Toen we zouden ontbijten ben ik in bed gebleven en heeft arjan een fles colofort voor me gemaakt. Wij zouden met z'n allen naar een familiedag van het werk van Micha en matthias gaan. Helaas kon ik niet mee, maar iedereen had daar begrip voor. Arjan is bij mij gebleven en heeft zich vermaakt met de krant lezen en het langzame internet. We hebben samen ontbeten nadat de colofort zijn werk had gedaan en ik minder pijn had. Omdat het zaterdag was, hebben we Formule 1 training gekeken en we lagen samen op Michaela's rode sofa. Toen mijn schoonouders en Michaela weer thuis kwamen hebben we nog een tijdje in de woonkamer gezeten en michaela en ik waren zelfs in slaap gevallen. Ik werd wakker toen Michaela weg ging met Alexandra om naar het huisje te kijken. Eigenlijk was mijn buikpijn weer gezakt en kon ik toch lekker mee uit eten in de dorfstuble, als afscheid van een leuke paar dagen Schwarzwald.
Na het etentje hebben we nog gezellig in de kamer voor, nagezeten en hebben we het huisje voor Michaela al ingericht. (Later heeft ze ons gebeld dat ze het huisje gaat huren)
Zondag ochtend gingen we om half 9 ontbijten en gingen we om half 11 richting nederland. Nico was eerst nog even naar de slager gegaan om onze bestelling van worsten enz. op te halen. Daarna reden we naar tilburg. we waren er rond half 4. Mama had bami gemaakt en de hond en de poes waren wel weer blij dat we er weer waren. Mama had zeer goed voor ze gezorgd. Dat kunnen we wel aan haar overlaten.

Geen opmerkingen: