Sandy's statistieken

dinsdag 30 september 2008

Omrop fryslan

Vandaag heb ik rustig, niks gedaan. Ik heb wel om half 8 mijn ontbijt gegeten en ben toen weer in slaap gevallen. Mijn buurman had het zelfde idee en we werden dan ook pas om 9 uur uit ons bed getrommeld. De bedden opmaakbrigade kwam weer langs. Maar goed ook anders was ik nooit uit bed gestapt.
Ik zat nog steeds in mijn pyjama toen de nurse practitioners kwamen. Bleek ik weer een kilo gegroeid te zijn, ben nu 63 kg. Wil dat echt wel, maar niet zo met vocht.
Het zit me nu echt wel dwars hoor...
Tegen 10 uur mijn prograft pillen ingenomen en daarna ben ik lekker gaan douchen. Toen maar weer op mijn bed gaan zitten met de beentjes omhoog. Ik heb nu twee maal daags plastabletten om het vocht af te drijven, ik moest ook een vocht balans bijhouden vandaag. Alles wat er ingaat opschrijven en ook wat er uit komt meten en op de lijst zetten. Het gaat nu wel goed met plassen, ik heb al wat meer uitgeplast dan erin is gekomen. Nu maar hopen dat ik morgen niet nog meer ben aangekomen want dan moet ik blijven. Ik had morgen naar huis gemogen. Maar goed, misschien wordt het alsnog morgen. We wachten het af.

Mijn buurjongen mocht naar huis en nu heb ik een vrouw naast me liggen die voor screening gaat. Zij heeft longfibrose. Dus ik ben niet alleen achter gebleven.

Vanmiddag toen arjan er was, opende ik mijn mailbox en toen zat er een mail van de redactie van omroep friesland bij. Ik ben gevraagd of ik mee wil werken aan een item over het donor tekort. Volgende week dinsdag is er in den haag het debat en dan gaat er een delegatie van deze website uit oosterwolde, protesteren in den haag. Daar wil omroep friesland een reportage over maken en iemand met een donororgaan interviewen.
Waarschijnlijk komen ze morgen hier filmen als ze toestemming hebben en als ik niet naar huis mag. Morgen hebben we nog contact en dan zullen we het meemaken, spannend!!

Ik oefen vast Frysk....

Geen opmerkingen: