Sandy's statistieken

zondag 29 april 2007

Heerlijk thuis

Gisteren hadden we geen tijd en zin om een update te schrijven dus van daar nu eventjes...
's Ochtends lekker rustig gedaan. Eerst pillen nemen, toen eten, toen wat poedelen en mijn tassen inpakken. Nog even mijn stoma verzorgd en mijn buikwond, want dat moet ik nu thuis ook zelf doen. Verder nog even zitten kletsen op het balkon met een mede patient. Toen was het alweer lunchtijd en ik kreeg gestoomde vis met aardappelen en spinazie. Goed voor het ijzergehalte!

Toen maar even in bed gaan liggen en zelfs nog even geslapen. Om ongeveer 13 uur was arjan er. Hij moest eerst tot 12 uur werken. Alle uren in halen die hij door de week vrij neemt. (elke dag een uurtje eerder weg)

Omdat ik alles al klaar had, konden we gelijk weg en waren we om een uur of 2 in heerenveen. Daar zat macy al op mij te wachten en stond er een kekke rollator in de gang, bedankt petra, voor het ophalen!

Toen alle spullen uitgepakt enz. Arjan had de wasmachine al aan en kon hij alles ophangen en de volgende was er in. Tja, veel was als je in het ziekenhuis ligt. Toen heeft arjan boodschappen gedaan en lag ik intussen op de bank even een knippertje te doen van twee uren. Macy kwam lekker bij me liggen...wat heb ik haar gemist.

Om 5 uur ging mijn pillen wekkertje en werden we beide wakker!!! Arjan was inmiddels ook op de bank in slaap gevallen, zo moe is hij intussen ook..Het wordt tijd om thuis te komen. We hebben toen gegeten, omelet met bacon op brood...mmm heerlijk was het, wel simpel maar lekker..
Na het eten nog even buiten gezeten en even met mijn buurmeisje gepraat want ze had een spreekbeurt gehouden over adem. Nadat ik weer binnen was gaan zitten, is ze even bij mij gekomen om de spreekbeurt te laten zien en haar diploma. Ze had een 8-, knap he!
Intussen had ik wat telefoontjes gehad en hebben we samen tv gekeken. Om half 11 moest ik naar boven en dat ging natuurlijk(!) goed. Heerlijk in mijn eigen bedje gelegen en af en toe wakker geworden om naar het toilet te gaan. Los lopen gaat al steeds beter. Om half 8 heb ik mijn pillen genomen en heb mijn pc aangezet...

Vandaag komen arjans zus en vriend en mijn ouders. Arjan gaat naar voetbal toe vanmiddag en we zullen vast lekker buiten gaan zitten!

tot zo ver vandaag!

Geen opmerkingen: