Sandy's statistieken

maandag 30 april 2007

Koninginnedag

Vandaag lekker uitgeslapen, wel op tijd mijn pillen genomen maar weer lekker in bed gaan liggen. Toen ik wakker was, tv aan gedaan en ff de koningin zien. Toen halverwege ben ik onder de douche gegaan en moest ik mijn stoma en buikwond verzorgen. Ook alvast de kleding ingepakt die ik weer mee moet naar het ziekenhuis.
Rond half 11 waren we weer beneden en hebben we pas ontbeten en kon ik gelijk de volgende reeks pillen innemen. Ondertussen nog even tv gekeken en zijn we naar de binnenstad gegaan. Even naar de vrijmarkt. Veel troep gezien en niks gekocht. Het was overigens best koud. Ik was blij dat we weer thuis waren. Toen hebben we op de bank gelegen en hebben het laatste van koninginnedag gezien en de documentaire over prins willem-alexander. Die had ik nl niet gezien.
Arjan lag lekker te snurken op de bank, hij is ook best wel vermoeid, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd!!
Toen we beiden weer in het land van wakkeren waren hebben we nog even buiten in de zon gezeten. De wind stond niet meer zo in de tuin, dus was het best lekker warm.
Ik wilde nog even naar mijn pc en moest toch de trap nogmaals op met hulp van arjan.
Die is nu aan het koken en als het eten klaar is, helpt ie mij weer naar beneden...
tja zo moet het maar even...
Na het eten alle spullen verzamelen en dan weer richting groningen.

tot zo ver voor vandaag! bye bye

Geen opmerkingen: