Sandy's statistieken

vrijdag 27 april 2007

morgen met tijo (tijdelijk ontslag)

Ja, het ging vandaag wat moeizamer, heel veel spierpijn!!! Weer een foto en longfunctie gehad. Deze was weer verbeterd, nu een fev1 van 1.91...
Daarna heb ik even op het balkon gezeten en toen moest ik weer fietsen. Weer eten en daarna lekker even in bed gelegen en mijn middagdutje gedaan. Toen nog even met de dietiste gesproken enz. De fysio kwam ook maar die zag wel dat ik wat vermoeid was en aangezien ik morgen naar huis ga, en meer zal bewegen, vond ze het wel goed om niks te doen.
Toch weer even in bed gaan liggen, mijn voeten zijn wat dik dus mocht ik wel weer even met de voeten omhoog!!
Intussen weer in slaap gevallen en rond half 5 kwam arjan. Om 5 uur broodmaaltijd en om half 6 weer even een rondje gelopen rond het ziekenhuis. Ik vond de wind te koud en toen waren we om half 7 ook weer op de kamer. Toen mijn medicatie voor 4 dagen uitgezet, maar daar ga ik zo mee verder omdat ik niet van alles genoeg had. De verpleegkundige bracht me net nieuwe voorraad.

Maar goed, ik ga lekker tv kijken en straks nog wat surfen en dan....


MORGEN NAAR HUIS EN DAN MAANDAGAVOND WEER TERUG.




Verder zal ik of woensdag of donderdag definitief naar huis komen, er moeten nog wat zaakjes geregeld worden oa de trombose dienst en heel misschien de thuiszorg ivm mijn buikwond maar in principe kan ik het zelf. De stoma heb ik vanmiddag ook helemaal zelf verzorgd en ook een nieuwe huidplak, ik maak vorderingen. Moet ook wel, thuis moet ik het ook kunnen.

Misschien is er morgen geen update, alvast sorry ervoor.

Geen opmerkingen: