Sandy's statistieken

donderdag 26 april 2007

warme donderdag

Vandaag was best wel weer een volle dag. Eerst pillen innemen, daarna wassen en aankleden, heb mijn haar weer gewassen. Daarna de stoma en de buikwond verzorgd. Toen op de hometrainer en daarna even in bed ge-internet. Om 12 uur gegeten en toen even op het balkon bij het dagverblijf gezeten. Het was lekker warm daar. In mijn kamer vind ik het vrij koud. De zon is de hele dag niet in mijn kamer, pas rond 5 uur, dus is het aangenaam.
Om 13 uur ben ik even in bed gaan liggen en heb ik even een knippertje gedaan en toen ik wakker werd kwam de nurse practitioner en hebben we het naar huis gaan in het weekend besproken. Ook dat de kans groot is dat ik eind volgende week definitief naar huis mag. We zullen het wel zien.

Verder kwam Hielke (van het bestuur van het astma fonds) op visite, hij moest hier voor controle zijn vanwege zijn nekhernia operatie. Hij hoefde niet meer te komen want het was allemaal goed. Ondertussen kwam de fysio en heb ik weer de trap op gelopen en het ging beter dan gisteren en naar beneden kon ik gelijk doorstappen...
Geeft weer meer vertrouwen om naar huis te gaan.
Toen we weer naar mijn kamer gingen, kwamen we de fysio van de cf tegen en die is nog even meer gegaan naar de kamer en hebben we nog even gekletst enz. Daarna kwam de stomaverpleegkundige nog even een praatje maken.

Toen die ook weer weg was, zei hielke: "gaat dat zo de hele dag door?" ja dus, iedereen loopt hier in en uit. Even voor de behandeling maar soms ook voor een praatje.
Ondertussen was arjan ook weer binnen en die had het warm. Toen ging hielke naar huis en kreeg ik mijn avond broodje. Daarna zijn we weer een eindje gaan lopen rond het ziekenhuis. Eerst nog even langs de IC om een bedankkaartje af te geven, die mensen hebben echt hard moeten werken om mij weer zo ver te krijgen dat ik naar de afdeling kon.
Ook zijn we nog even langs een collega van arjan gegaan, zij heeft een baby gekregen maar dat is niet helemaal goed gegaan, het kleintje ligt op de neonatologie. Arjans collega mag morgen naar huis maar baby blijft nog.

We hebben nog een ijsje gegeten bij de fontein en toen weer naar boven. Ik ga nog wat surfen en tv kijken (the way to fame) en dan alweer slapen....

Geen opmerkingen: